۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۸۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بیداری و بصیرت مردم در ۹ دی سبب حفظ نظام اسلامی شد

بیداری و بصیرت مردم در ۹ دی سبب حفظ نظام اسلامی شد
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: ۹ دی بر گرفته از ایمان و اعتقاد و اراده مردمی بود که با حضور به هنگام خود در صحنه به یکباره طومار فتنه را درهم پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در اجتماع مدم و میدانی بزرگداشت یوم الله 9 دی که در میدان 15 خرداد این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یوم الله 9 دی و طلیعه دهه بصیرت، گفت: 9 دی  روزبصیرت، آگاهی، شناخت و راهپیمایی مردم علیه توطئه هایی بود که استکبار توسط عوامل مزدور داخلی طراحی کرده بود.

وی دهه بصیرت امسال را دارای سه سرمایه بزرگ 9 دی در طلیعه دهه، 13 دی شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت فاطمه زهرا(س) دانست و افزود: بصیرت، آگاهی، شناخت، معرفت و این موج بیداری و حماسه بی نظیر 9 دی را به فرماندهی کل قوا، ملت و مردم ایران، خانواده معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان و جانبازان تبریک می گویم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه 9 دی فرمانده نظامی، مبلغ رسمی و بیانیه قانونی نداشت و از هیچ مرکزی دستور نگرفت، افزود: 9 دی بر گرفته از ایمان و اعتقاد و اراده مردمی بود که با حضور به هنگام خود درصحنه به یکباره طومار فتنه را درهم پیچید.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از 9 دی به عنوان یوم الله نام برد، اظهار داشت: 9 دی دهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان دهه بصیرت ثبت و ضبط شد.

وی همچنین با بیان اینکه امسال دهه بصیرت مناسبت های مهمی را در خودش جای داده است، یادآور شد: شهادت سرداردلها و سردا رشید اسلام، مرد میدان و ابرمرد تاریخ سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی با شهادت خودش در این دهه بارمعنایی این دهه را مضاعف کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: شهادت فاطمه زهرا(س) توانست در همان آغاز فتنه به جهان و جهانیان و امت اسلامی اثبات کند، آنها که ثثیفه را برغدیر ترجیح دادند راه اشتباه رفتند و بصیرت ما را افزایش داد.

آیت الله سلیمانی تأکید کرد: اگر مردم همیشه در صحنه ایران در 9 دی حماسه آفرینی نمی کردند فتنه 98 تار و پود نظام را مضمحل و نابود می کرد، اما بیداری و بصیرت مردم در 9 دی سبب حفظ نظام اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امام صادق(ع) می فرماید زمان خود را درک کنید و از زمان عقب نمانید، افزود: ملت زمان شناس ایران در 9 دی به هنگام وارد صحنه شد و طومار فتنه و توطئه را برچید./1307/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات