۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۹۵۴۲۱
آیت الله علوی گرگانی:

دولت با برنامه ریزی سریع برای رفع مشکلات مردم اقدام کند

دولت با برنامه ریزی سریع برای رفع مشکلات مردم اقدام کند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مردم نسبت به گرانی گلایه مند و نالان هستند، گفت: دولت با برنامه ریزی سریع برای رفع مشکلات جامعه اقدام کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج ریاست جمهوری، با اشاره به آیات الهی گفت: بیش از 80 آیه الهی ما را به تقوا دعوت می‌کند که نشان‌دهنده اهمیت آن است.

وی با بیان اینکه تقوا نخستین پایه و حقیقت دین اسلام است، افزود: امام(ع) فرمودند که تقوا یعنی انسان معروف را انجام و حرام خدا را انجام ندهد، هرکسی واجبات الهی را انجام و حرام را ترک کند همچون دو بال پرواز می‌کند.

این مرجع تقلید بیان کرد: اگر واجبات خدا انجام و کار حرام انجام ندهیم عظمت انسان افزایش پیداکرده و ترقی می‌کند و مقرب درگاه الهی می‌شود و باید تلاش کنیم به‌ مقامات الهی برسیم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: مردم از گرانی می‌نالند و دولت باید در این زمینه با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در راستای رفع مشکلات کشور اقدام کند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی رفع سریع مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم نسبت به گرانی ناله می‌کنند و به گوش ما می‌رسانند، رئیس‌جمهور باید با دستور اجرایی سریع برای حل مشکلات جامعه اقدام کنند.

ارسال نظرات