۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۸۶۱۵۶

کتاب شیوه پاسخ به پرسشهای دینی به زیور طبع آراسته شد

کتاب شیوه پاسخ به پرسشهای دینی به زیور طبع آراسته شد
مؤسسه انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه، کتاب شیوه پاسخ به پرسشهای دینی با نویسندگی محمد علی محمدی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در دنیای معاصر، نیاز به دین و آموزه های آن، بیش از هر زمان دیگر در جای جای جهان احساس می‌شود و همواره بشر امروز، دنبال دین و مذهبی است که روح او را آرامش بخشد و در کنار آن پاسخگوی نیاز ها و جوابگوی سؤالات وی باشد.

در این میان دین مبین اسلام، خصوصا مذهب تشیع، با تأمین کردن تمامی نیاز های بشر امروز و پاسخگویی به سؤالات و پرسشهای او، موجب شده تا افراد بسیاری در سراسر دنیا به آن روی آورده و از این راه، سعادت دنیوی و اخروی خود را تأمین کنند؛ از این رو لازم و ضروری است مبلغان و پیام آوران راستین معارف ناب الهی، با بهره گیری از روشها و شیوه‌های به روز و کاملاً علمی، و در عین حال مورد تأیید اسلام در جهت پاسخگویی بهتر قدم برداشته و در این راه رسالت خود را انجام دهند

کتاب شیوه پاسخ به پرسش‌های دینی دارای سه فصل است. در فصل اول به اهمیت روش‌شناسی و انواع پرسش و آداب پرسشگری و در فصل دوم به مراحل تهیه پاسخ و اصول و روش‌های پاسخ‌دهی پرداخته شده است، اخلاص، عطوفت و مهربانی نسبت به پرسشگر، تقدیم پاسخ‌های نقضی، امنیت‌بخشی به پرسشگر و خضوع و خشوع برخی از عناوینی هستند که در فصل سوم این کتاب ارائه شده‌اند.

کتاب شیوه پاسخ به پرسشهای دینی در قطع رقعی و تیراژ 10 هزار نسخه از سوی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منتشر شده است.

 مؤسسه انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جوزه علمیه، کتاب شیوه پاسخ به پرسشهای دینی با نویسندگی محمد علی محمدی با نظارت هیئت تحریریه ماهنامه مبلغان به چاپ رسانده است.

 

ارسال نظرات