۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۸۵۴۲۱
اولین بار و در اَستانه عید غدیر؛

کتاب و درسنامه «فروغ غدیر» به زبان اردو منتشر شد

کتاب و درسنامه «فروغ غدیر» به زبان اردو منتشر شد
حجت الاسلام رضوی از انتشار اولین کتاب و درسنامه «فروغ غدیر» به زبان اردو در آستانه عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شاهد جمال رضوی رییس و بنیانگذار بنیاد شعور ولایت هندوستان، پیشاپیش عید غدیر را به ملت های مسلمان جهان تبریک و تهنیت گفت و از انتشار اولین کتاب و درسنامه «فروغ غدیر» به زبان اردو خبر داد.

وی با بیان این که این اثر تلاش چندین ماهه است گفت: هدف از تالیف این کتاب و درسنامه آگاهی عموم مردم بویژه نسل جوان از مفهوم واقعی غدیر است تا در رساندن پیام غدیر به پیروان دیگر ادیان و مذاهب به جوانان کمک کرده باشیم.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به این که تهیه و تدوین کتاب و درسنامه «فروغ غدیر» یکی از نیازهای ضروری جامعه شبه قاره هند و پاکستان تلقی می شود، ادامه داد: بنیاد شعور ولایت بخاطر همین، تالیف درسنامه «فروغ غدیر» را جزو اولویت خود قرار داد و با تلاش چندین ماهه این درسنامه را آماده کرد.

وی با تاکید به این که این درسنامه دارای ۳۰ درس، در زبان و سبک ساده و با در نظر گرفتن توانائی های علمی و گفتاری عموم مردم و نسل جوان تدوین شده است، ابراز داشت: تشرف بر مفاهیم و مطالب اساسی غدیر و طرح سوالات در آخر هر درس از دیگر ویژه گی های این درسنامه است.

این پژوهشگر هندی با بیان این که تا الان در زمینه ولایت و غدیر فعالیت های زیادی از سوی این موسسه صورت گرفته است که گاهی چاپ می شود، ادامه داد: بنیاد شعور ولایت وظیفه تبلیغ غدیر را که بدوش گرفته است و این قابل تقدیر است.

وی با اشاره به این که علاوه بر درسنامه «فروغ غدیر» کتاب «فروغ غدیر» نیز امسال قبل عید غدیر به چاپ رسید، تصریح کرد: این کتاب نتیجه تلاش های تحقیقاتی ۸ ساله بنده است که بخاطر مشکلات مالی و عدم حمایت نهادهای مربوطه چاپ نمی شد اما الحمدلله امسال به برکت وجود نازنین امیرالمومنین علی علیه السلام توسط انتشارات ولایت دهلی نو با زیور طبع آراسته گردید.

این محقق هندی افزود: کتاب «فروغ غدیر» دارای ۳۸۰ صفحه است، بنده توصیه می کنم که جوانان حتما این کتاب را مطالعه کنند و از طریق شماره همراه ۹۱۱۹۶۴۴۱۲۲ - ۹۱+ آنرا تهیه نمایند./988/

کتاب و درسنامه فروغ غدیر بزبان اردو منتشر شد

ارسال نظرات