۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۸۳۰۹۹
جانشین حوزه‌های علمیه خوزستان مطرح کرد؛

دولت اسلامی خط بطلانی بر رانت خواری

دولت اسلامی خط بطلانی بر رانت خواری
خوزستان - حجت الاسلام موسوی زاده گفت: دولت اسلامی ضمن مبارزه با فساد به عنوان مانع بزرگی بر سر راه  رانت خواری و امضاء‌های طلایی قرار گیرد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده؛ جانشین حوزه‌های علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تبریک دهه کرامت و پیروزی ملت ایران در انتخابات پرشور ۲۸ خرداد در رابطه با تشکیل دولت اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی بیان داشت: دولت اسلامی به عنوان مرحله سوم از پنج مرحله‌ای که مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن نوین جهانی اسلامی مصداق آیه شریفه الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ دولت اسلامی باید بتواند هر آنچه که در اسلام به عنوان دینی کامل و جامع وجود دارد را در جامعه پیاده کند.

جانشین حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به ویژگی‌های دولت اسلامی عنوان داشت: دولت اسلامی یار و یاور همیشگی محرومان و طبقه ضعیف جامعه است.

حجت الاسلام موسوی زاده افزود: در حقیقت دولت اسلامی ضمن مبارزه با فساد به عنوان مانع بزرگی بر سر راه  رانت خواری و امضاء‌های طلایی قرار گیرد.

وی به انتظارات مردم از دولت جدید اشاره داشت و ادامه داد: مردم از دولت جدید انتظار دارند که دردشان را بشناسد و درمانش را با کمک مردم محیا کند.

جانشین حوزه‌های علمیه خوزستان در خصوص حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بی نظیر بود و خدا دل‌های مردم را به سوی حضور پای صندوق‌های رأی هدایت کرد به گونه‌ای که پس از رهنمود‌های مقام معظم رهبری همه اقشار آمده بودند تا به عنوان مدافع و تثبیت کننده جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی مطرح شوند.

حجت الاسلام موسوی زاده گفت: تا زمانی که مردم پشت سر نظام اسلامی قرار نگیرد؛ این نظام نمی‌تواند با قدرت و قوت حرکت کند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان داشت: مردم با وجود همه گله‌های اقتصادی، معیشتی و حملات فکری در فضای مجازی از سوی ایادی استکبار، دشمنان و معاندان اسلام نتوانست مانع اراده مردم شود و ملت ایران تا پاسی از شب به لطف خدا حضور ادامه داشت و بار سنگین مسؤولیت را بر روی دوش رئیس جمهور منتخب قرار دادند.

جانشین حوزه‌های علمیه خوزستان در پایان اظهار داشت: از آقا علی بن موسی الرضا می‌خواهیم تا خادم خود را برای خدمت به ملت ایران یاری نماید. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات