۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۷۴۹۱۲

برگزاری درس علوم و معارف قرآنی به صورت هفتگی در حوزه علمیه لرستان

برگزاری درس علوم و معارف قرآنی به صورت هفتگی در حوزه علمیه لرستان
لرستان - حجت الاسلام شمسی فر گفت: در راستای ارتقای سطح علمی طلاب در زمینه حفظ، قرائت و تجوید قرآن، علوم قرآنی به عنوان یکی از دروس اصلی به صورت هفتگی برگزار می شود.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری این برنامه ها با هدف ارتقای اخلاق و معنویت بین طلاب برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: در مدارس علمیه برادران لرستان قرآن به عنوان یکی از دروس اصلی در کلاس های درس حوزه مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: بحث علوم و معارف قرآنی، تجوید، قرائت قرآن در ماه اخیر به عنوان یکی از دروس هفتگی حوزه برگزار می شود و این برنامه قرآنی برای طلاب پایه یک تا پایه 10 اجرا می شود.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: برگزاری هفتگی دروس قرآن در زمینه های مختلف امری مهم برای تقویت طلاب در این زمینه بوده و اثر تربیتی بیشتری خواهد داشت و تداوم برگزاری این کلاس قرآنی سبب تقویت طلاب در این زمینه خواهد شد.

وی به برگزاری درس اخلاق در حوزه علمیه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا درس اخلاق به صورت مجازی و آنلاین برای طلاب برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بیان داشت: درس اخلاق در دو روز دوشنبه ها و چهارشنبه ها با شرکت همه طلاب و حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات