۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۳۹۰۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت برنامه های تبلیغی ضروری است

برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت برنامه های تبلیغی ضروری است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغان گفت: این دوره ها در زمینه ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران و روحانیون طرح امین مدارس قطب یک استان لرستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بهترین الگوی عملی برای بانوان جامعه اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای یادآوری و تبیین دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید دستاوردهای انقلاب را که در تداوم راه انقلاب مؤثر است، بین نسل امروز تبیین کرد.

وی بیان داشت: حوزه و روحانیت در تحقق آرمان های انقلاب و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب در جاعه به ویژه بین جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند و در این ایام باید فعالیت های تبلیغی تقویت شود.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران و روحانیون طرح امین مدارس خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی فرصتی برای ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان و طلاب ست.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در مدارس امین و تربیت نسلی انقلابی عنوان داشت: در این راستا مبلغان باید به علم روز و شیوه های نوین تبلیغی و تربیتی مجهز باشند.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی و توجیهی اساتید این دوره در زمینه های تربیت از منظر قرآن کریم، نقش تربیتی انتظار و اشاعه فرهنگ مهدویت، شیوه دعوت به نماز  و روش های اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در بین دانش آموزان اموزش های لازم را فرا می گیرند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات