۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۷۳۷۲۶

ارائه تسهیلات به زوجهای جوان مددجوی کمیته امداد امام خمینی

ارائه تسهیلات به زوجهای جوان مددجوی کمیته امداد امام خمینی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از پوشش بیمه های اجتماعی برای ۶ هزار و ۵۳ مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: به زوجهای جوان تسهیلات ارائه می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سیدابوالفضل پرپنچی در گفتگویی گفت: بر اساس آمارهای موجود طی ۹ ماهه امسال، ۶۰۵۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مورد حمایت بیمه‌های اجتماعی قرار دارند و برای این مددجویان ۸۵,۸۶۹ میلیون ریال حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی گفت: همچنین بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد نیز به شرط رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای بازنشستگی برخوردار و توانمند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: د ر همین مدت زمان ۹ ماهه، ۹۵۵ کمک هزینه ازدواج با مبلغی بالغ بر ۴۷,۳۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

پرپنچی به تسهیلاتی که به زوج‌های جوان تحت پوشش امداد پرداخت می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: زوج‌های جوان علاوه بر کمک‌های بلاعوض می‌توانند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه پنج تا ۱۰ میلیون تومانی این نهاد نیز بهره مند شوند.

به گفته وی، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان تهران و با تعیین کمک برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.

ارسال نظرات