۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۴۶۳
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی:

ترور شهدای هسته ای محصول مذاکره است

ترور شهدای هسته ای محصول مذاکره است
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت: ترور دانشمندان هسته ای با هدف شکست اقتدار جمهوری اسلامی و تضعیف روحیه جهاد و شهادت در بین جوانان، صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی استاد حوزه علمیه و دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک شهادت شهید محسن فخری زاده، گفت: جمهوری اسلامی کشوری مهم و تأثیرگذار در سطح اول تحولات منطقه و حتی جهان است و دشمن درصدد از بین بردن این اقتدار است.

وی افزود: دشمن شاهد این قدرت و اقتدار و مقاومت ملت ایران است و تحریم ها را روز به روز افزایش می دهد اما در نهایت مغلوب عظمت ایران اسلامی می شود و به ناچار و از روی ضعف و استیصال ترور را در دستور کار خود قرار می دهد.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان داشت: دشمنان ملت ایران با چنین ترورهای کوری دو هدف اصلی را دنبال می کنند اول اینکه به دنبال شکست هیمنه و اقتدار ایران اسلامی و هستند و دوم اینکه می خواهند با این عملیات های تروریستی روحیه مجاهدت را در بین جوانان انقلابی ما تضعیف کنند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش های دشمن ملت ما از این بحران ها عبور کرده است و این به واسطه رهبری هوشمندانه امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی افزایش بصیرت و آگاهی آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان را با خود به همراه داشت و موجی را در سطح جامعه به وجود آورد به طوری که آن تشییع جنازه ای عظیم شکل گرفت که غالب جمعیت آن را جوانان تشکیل می دادند.

وی افزود: بی شک شخصیت و منش شهیدی که وجهه جهادی و انقلابی پررنگی دارد و به لحاظ علمی و به ویژه در بعد هسته ای و دفاعی یک دانشمند بزرگ به حساب می آید، برای جوانان ما یک الگوست و البته برای دشمنان یک هدف است.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: خون شهید سازنده است و جامعه را به سمت انسجام و آگاهی و بصیرت می برد، با این وصف ما باید با استفاده از توان رسانه ای که در اختیار داریم این دست از شخصیت ها را به جامعه معرفی کنیم چرا که می توانند برای نسل های بعدی ما الهام بخش باشند.

وی چنین ترورهایی را محصول مذاکره دانست و افزود: چطور می شود با دشمنی به مذاکره نشست که در شرایط سخت کرونایی هم دست از تحریم های ظالمانه نمی کشد و دانشمندان هسته ای و دفاعی ما را ترور می کند؟ این برای همگان روشن است که درز کردن نام شهدای هسته ای محصول همین مذاکرات بوده است./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات