۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۶۸۲۳۵
دبیرکل فدراسیون حوزه علمیه پاکستان مطرح کرد؛

اطاعت از پیامبر اسلام؛ نسخه نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت

اطاعت از پیامبر اسلام؛ نسخه نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت
حجت الاسلام افضل حیدری روحانی شیعه پاکستانی در مراسمی اهانت رسول اسلام را عملی غیرعاقلانه دانست و گفت: اطاعت از پیامبراسلام نسخه نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد افضل حیدری دبیرکل فدراسیون حوزه علمیه پاکستان در مراسمی که روز گذشته در جامعۃ المنتظر لاهور پاکستان برگزار شد، اطاعت از پیامبراسلام(ص) را نسخه نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت دانست.

وی با بیان این که خداوند متعال عمل و سیرت آخرین پیامبر(ص) خود را اسوه حسنه برای جهانیان قرار داده است گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) خاتم الانبیاء و افضل تمام پیامبران هستند و در حقیقت توهین به ایشان توهین به تمام فرستادگان خداوند است.

حجت الاسلام محمد افضل حیدری به خدمات علمی حضرت امام جعفر صادق علیه السلام رییس مکتب تشیع اشاره کرد و ابراز داشت: آن حضرت(ع) در موضوعات مختلف علمی، هزاران شاگرد تربیت کرد، در تاریخ نقل شده است که امام صادق علیه السلام 500 کلاس درس داشت که شاگردان زیادی در آن شرکت داشتند.

وی افزود: جابر بن حیان، هشام بن حکم، محمد بن مسلم و ائمه چهارگانه مذاهب اسلامی و دیگران تربیت یافته مکتب امام صادق علیه السلام اند.

همچنین کنفرانس اتحاد اسلامی در جامعۃ الشهید عارف الحسینی شهر پیشاور پاکستان برگزار شد، در این کنفرانس علما و شخصیت های شیعه و سنی شرکت کردند و ذات رسول اسلام(ص) را مرکز اتحاد اسلامی دانستند.

سخنرانان تاکید داشتند: مشکلات موجود جامعه اسلامی به خاطر دوری آنان از آموزهای اسلامی و رهمنودهای پیامبر اسلام(ص) است./988/

اطاعت از پیامبر اسلام نسخه نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت است

ارسال نظرات