۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۶۸۱۵۱
امام جمعه کانبرا استرالیا:

سران مرتجع عرب از عاقبت ترامپ عبرت بگیرند

سران مرتجع عرب از عاقبت ترامپ عبرت بگیرند
حجت الاسلام اشفاق وحیدی خطاب به سران مرتجع عرب به ویژه دولتمردان پاکستانی گفت که از عاقبت ترامپ عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا و عضو فعال مجمع علمای شیعه پاکستان با اصحاب رسانه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار به وضعیت موجود آمریکا و شکست ننگین دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: سران مرتجع عرب به ویژه دولتمردان پاکستانی از عاقبت ترامپ عبرت بگیرند.

امام جمعه کانبرا استرالیا با بیان این که تنها حاکمانی موفق و ماندگارند که در خدمت مردم باشند، ابراز داشت: در دنیای کنونی هرکس حقوق مردم را لگدمال کند و به قوانین بین الملل پایبند نباشد به سرنوشت دونالد ترامپ دچار خواهد شد.

وی افزود: قدرت مطلق متعلق به خداوند متعال است و کسانی که به بندگان او متوصل می شوند به اهداف خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی با اشاره این که امروز ترامپ زورگو به خفت و رسوایی دچار شده است، افزود: افسوس حاکمان غربی به جای خدمت به مردم به قدرت طلبی روی آورده اند و با استفاده از روش‌های غیر دموکراتیک باعث تشدید مشکلات جهان شده اند.

وی درخصوص پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: تا کنون هر یک از دولتمران آمریکا پس از به دست گرفتن قدرت، کاری جز قتل، غارت ملت‌ها، جنگ‌ و ویران‌گری چیز دیگری انجام نداده اند که پیامدهای آن دامن‌گیر آنان نیز خواهد شد.

عضو مجمع علمای شیعه پاکستان اقدام رئیس جمهور فرانسه در قابل اسلام‌ستیزی را محکوم کرد و اظهار داشت: مجامع جهانی اسلامی توهین کنندگان به مقدسات اسلامی را پای میز محاکمه دادگاه بين المللی بکشانند و آنان را محاکمه کنند./988/

ارسال نظرات