۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۶۸۲۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در بازسازی عتبات حرکت به سمت خداوند است

شرکت در بازسازی عتبات حرکت به سمت خداوند است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شرکت در بازسازی عتبات حرکت به سمت خداوند و مهرورزی به ائمه است، گفت: با فرهنگ سازی میزان مشارکت مردم تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، بعدازظهر امروز در جلسه مشترک اعضای هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل کرونا از ظرفیت فضای مجازی جهت اقدامات و برنامه های عتبات عالیات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تعیین افرادی در ادارات و واحد های صنفی جهت برقراری ارتباط بین عتبات و ادارات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شعائر الهی راهنمایی به سمت دین خدا هستند، گفت: شرکت در بازسازی عتبات عالیات، احترام گذاشتن و رعایت شأن ائمه و تعظیم شعائر الهی، علامت حرکت به سمت خداوند و نوعی مهرورزی به ائمه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ایکه خداوند در قرآن می فرماید: ای پیامبر به مردم بگو من از شما پاداشی نمی خواهم جز مهر ورزی نسبت به اهل بیت و عترت من، بیان کرد: گسترش احادیث، عمل به توصیه و شرکت در بازسازی بارگاه ائمه نوعی مهرورزی است.

وی با بیان اینکه شرکت در بازسازی عتبات عالیات رزق و سفره معنوی است، خاطرنشان کرد: زمینه شرکت همه مردم برای بهره گرفتن از این سفره معنوی فراهم است و با تقویت فرهنگ  شرکت در بازسازی عتبات از این ظرفیت ها استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: مردم استان لرستان با وجود مشکلات اقتصادی در بازسازی عتبات حضور مفید و ارزشمندی دارند و این حضور با فرهنگ سازی تقویت شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات