۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۶۷۷۶۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

حمایت از هتاکان به پیامبر اسلام آزادی بیان نیست؛ لجن پراکنی است

حمایت از هتاکان به پیامبر اسلام آزادی بیان نیست؛ لجن پراکنی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از هتاکان به پیامبر اسلام آزادی بیان نیست؛ در واقع لجن پراکنی است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اقدام، گفت: طبق دیدگاه قرآنی تمام هستی وامدار وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) هستند و از سفره احسان و رحمت او بهره مند می شوند، از این رو تمام بشریت مدیون پیامبر اسلام هستند، از این رو باید قدردان و قدرشناس پیامبر اسلام بوده و برای شأن و جایگاه ایشان احترام قائل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: طبق عقلانیت بشر، هر فردی که پیروی هر دین و آیینی و در هر پست و مقامی باشد باید احترام پیامبران الهی به ویژه پیامبر اسلام را حفظ کند.  

وی هرگونه جسارت به ساحت پیامبر اکرم(ص) را در ضدیت با آزادی بیان دانست و ابراز کرد: افرادی شناخت کافی از ادیان الهی و اسلام دارند؛ اما به سبب لجاجت، سفاهت، عناد و دشمنی با اسلام به وجود مقدس پیامبر الهی اهانت و هتک حرمت می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: فردی که خود را رییس جمهوری کشور مدعی آزادی بیان می داند، اما از هتاکان به انبیاء الهی و پیامبر اسلام حمایت می کند، دلیلی جزء سفاهت و فرومایگی آن ندارد و مکرون فردی دارای عقده روانی، بی ادب فرومایه و بی‌نزاکت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: امروز برای همگان روشن شده است که حمایت از هتاکان به پیامبر اسلام آزادی بیان نیست؛ در واقع لجن پراکنی و بی حرمتی است.

وی با اشاره به پیام های نامه رهبر انقلاب به جوانان فرانسه، بیان کرد: دلیل اینکه رهبر معظم در نامه اخیر خود جوانان فرانسه را مورد خطاب قرار داده، این است که رییس جمهور هتاک فرانسه قابلیت این امر ندارد که مخاطب این نامه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: هدف رهبر انقلاب از نگارش این نامه این بود که وجدان جوانان غربی و فرانسه را بیدار کنند که اگر سران کشور شما مدعی آزادی بیان هستند، چرا فردی همانند روژه گارودی که اصل واقعه هولوکاست را مورد سؤال قرار دهد، مجرم شناخته می‌شوند./998/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قم
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
درود بر استاد عزیز.
رییس‌جمهور فرانسه دنباله‌روی صهیونیست‌ها‌ست.
0
0