۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۵۰۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مسؤولان دربرابر اهانت به مقدسات اسلامی بی تفاوت نباشند

مسؤولان دربرابر اهانت به مقدسات اسلامی بی تفاوت نباشند
تهران - آیت الله مجتهدشبستری با انتقاد از سکوت دولت و وزیر خارجه درباره هتاکی مکرون به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، گفت: دولت جامعه اسلامی باید مدافع مبانی اسلام باشد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اهانت وقیحانه مکرون به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، گفت: اهانت به ساحت مقدس انبیای الهی خصوصا پیامبراکرم(ص) از ناحیه هر فرد، گروه و یا دولتی محکوم و گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در راستای مبارزه با اسلام خصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گاهی از ترفند اهانت به مقدسات به ویژه پیامبراکرم(ص) استفاده می‌کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به اهانت نشریه فرانسوی اشاره و عنوان کرد: اخیرا جسارتی که یکی از نشریات فرانسوی در این زمینه مرتکب شد بار دیگر عواطف جهان اسلام و قلب بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار کرد آن چیزی که بسیار تاسف انگیز و قابل تامل است حمایت ریس جمهور فرانسه از این اقدام بی شرمانه است.

آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: مکرون به صراحت و در نهایت وقاحت اذعان دارد که حاضر نیست از موضع خود عقب نشینی کند؛ این انسان های عنود و وابسته به رژیم صهیونیستی به خیال خود می‌توانند با هتک حرمت و اهانت به مقدسات اسلام مسیر حق و بیداری انسان ها را به نفع خود تغییر دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: عربستان که خود را ام القرای مسلمانان می‌داند هیچ حرکتی نسبت به این قضیه انجام نداد در جمهوری اسلامی ایران نیز سکوت رییس جمهور و وزیر امور خارجه تامل انگیز است.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان موظف هستند با نثار جان و مال مدافع اسلام باشند، ابراز کرد: دفاع از اسلام اوحب واجبات است بنابراین مردم، نمایندگان مجلس، دولت و همه نهادها در مقابل این بی حرمتی مسؤول هستند و باید از اصل و اساس جامعه اسلامی که قرآن و عترت است دفاع کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد به مقدسات اساسی دین اسلام جسارت و توهین کند سزای اعمالش را باید ببیند و نباید مسؤولان و مردم نسبت به این اهانت ها بی تفاوت باشند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات