۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۶۵۷۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حاکمیت دینی، اخلاقی و قرآنی درون ادارات حاکم باشد

حاکمیت دینی، اخلاقی و قرآنی درون ادارات حاکم باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه در ادارات باید حاکمیت دینی، اخلاقی و قرآنی حاکم باشد، گفت: مسؤولیت ها به افراد شایسته، متعهد و توانا سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز  به مناسبت هفته پست در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان شرکت پست استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با تبریک هفته پست گفت: صنعت پست جز قدیمی ترین و مردمی ترین نهادهای ارتباطی در کشور ونام آشنا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در نظام جمهوری اسلامی خدمات پست متنوع، فراگیر، وسیع و گسترده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پست نقش مهمی در بهره وری و رشد اقتصادی دارد و با گسترش بازار الکترونیک در راستای ارائه خدمات به مردم  اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: پیاده شدن دولت الکترونیک و ارائه بخش قابل توجهی از خدمات و تصدی گری دولت به اداره پست و پیشخوان ها در توسعه دولت الکترونیک بسیار مؤثر است .

وی با اشاره به مزیت های دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه  دولت الکترونیک سبب کاهش رفت و آمد به شهر شده، کاهش رفت و آمد بین شهری می گردد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در عصراطلاعات هستیم و در این مسابقه اطلاعات هر تشکیلاتی سرعت، دقت و امنیت بیشتری داشته باشد برنده این مسابقه اطلاعاتی است و می تواند خدمات بیشتری ارائه کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید رصد کنیم چه خدمات جدیدی توسط شرکت پست در سطح بین الملل در حال اجرا است و تلاش کنیم آن خدمات رامطابق با فرهنگ اسلامی و ایرانی بومی سازی کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ورود به مسابقه رقابتی اقتصادی از جمله حمل و نقل در ارسال مراسلات در سطح بین الملل امر مهمی است که  با توجه به ضریب هوش ایرانی که از متوسط جهانی بالاتر است، می توان با موفقیت عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید در درون اداره ها حاکمیت دینی، اخلاقی و قرآنی حاکم باشد و مجموعه مدیرانی که در سطح استان خدمت می کنند باید در تعامل با مردم و کارکنان خود منشور اخلاقی امام علی(ع) را مدنظرقرار بدهند و افرادی که شایسته، متعهد، دانا و توانا هستند مسؤولیت به آنها واگذار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت شغلی برابر گفت: آنچه امروز مردم را آزار می دهد فرصت های شغلی نابرابر و استخدام های فامیلی است، در همین راستا باید  بازرسی ادارات، حراست، رسیدگی به شکایات فعال و با دقت به وظیفه خودشان بر اساس عدل و انصاف عمل کنند./9451//202/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات