۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۶۲۰۳۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

شیوع ویروس کرونا، شکستی برای تمدن دروغین و قدرت پوشالی غرب

شیوع ویروس کرونا، شکستی برای تمدن دروغین و قدرت پوشالی غرب
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین معلمی، شیوع ویروس کرونا را شکستی برای تمدن دروغین و قدرت پوشالی غرب و پیروزی برای نظام مبتنی بر ولایت و رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه موقوفات شهرستان جویبار با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به تلاش های صورت گرفته در جهت رفع نیازهای مردم در طرح مواسات و کمک های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: به برکت ولایت و رهبری بخش مهمی از مشکلات و نیازمندی های مردم در این ماه های اخیر پاسخ داده شد.

وی با بیان این که همه ما باید شکرگذار نعمت ولایت و رهبری باشیم، افزود: در طول این ماه های اخیر که کشورمان همانند سایر کشورهای جهان با ویروس منحوس کرونا در حال مقابله است، با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب، شاهد آغاز حرکت عظیمی در سراسر ایران اسلامی برای کمک به نیازمندان هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رزمایش مواسات و طرح کمک مؤمنانه بار دیگر جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی بیشتر نمایان کرد، بیان داشت: در حالی این کمک ها به نیازمندان و محرومان ادامه دارد که در دنیای پرمدعای غرب، مردم برای تهیه حداقل های خود با مشکلات جدی مواجه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که کرونا جایگاه ارزشمند نظام مبتنی بر ولایت و رهبری در برابر تمدن دروغین و قدرت پوشالی غرب را به وضوح برای جهانیان آشکار ساخت، خاطرنشان کرد: خیزشی که در کشور برای دستگیری از محرومان و نیازمندان ایجاد شد در هیچ جای جهان اتفاق نیفتاد و منحصر به ایران اسلامی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که کشورهای غربی علیرغم همه امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داشتند به واسطه شیوع ویروس کرونا گرفتار شدند، بیان داشت: اما در کشورمان، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه نهادهایی همچون سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و مجموعه اوقاف شاهد تأمین نیازهای ضروری مردم هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود از اقدام خداپسندانه مجموعه اوقاف و امور خیریه در تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان در ماه محرم تقدیر کرد و گفت: اوقاف در کنار سایر خدمات فرهنگی و دینی که ارائه می دهد، در مواقع سخت به کمک نیازمندان و افراد گرفتار می آید و این بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران نیز در ادامه این مراسم، 74 درصد نیت موقوفات استان را مختص عزاداری امام حسین(ع) دانست و گفت: در همین راستا حدود 90 هزار سبد کالا در قالب طرح شمیم حسینی از محل عوائد موقوفات تهیه و در بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

وی، ماه محرم و صفر را فرصت مغتنمی برای دستگیری از محرومان و نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: امسال با توجه به محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود دارد، بسته های معیشتی برای نیازمندان تهیه و در بین آنها توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که امسال به برکت رهنمود های مقام معظم رهبری شاهد اقدامات بسیار ارزشمندی در کمک به نیازمندان و محرومان هستیم، تصریح کرد: این تلاش های جمعی تا ریشه کن شدن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت./950/

ارسال نظرات