۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۶۶۱۷۷۱
حجت الاسلام میرزامحمدی مطرح کرد؛

توطئه دشمن برای انحراف بانوان از سیره حضرت زهرا

توطئه دشمن برای انحراف بانوان از سیره حضرت زهرا
استاد حوزه با اشاره به توطئه ها و نقشه های شوم دشمن برای منحرف ساختن بانوان جامعه گفت: دشمن با میلیون ها برنامه سعی دارد بانوان جامعه را از سیره حضرت زهرا(س) دور کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزامحمدی استاد حوزه علمیه قم در ششمین شب عزاداری ماه محرم هیأت رزمندگان اسلام که در جوار مزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به بطلان اسلام رحمانی از دیدگاه آیات و روایت و سیره نبوی گفت: پیامبر اکرم(ص) هیچگاه در برابر عدم رعایت حدود الهی سکوت نمی کردند، بلکه همواره در مقابل انحرافات می ایستادند.

وی با بیان اینکه برخی جریانات جلوه رحمانیت رسول اکرم(ص) را برجسته سازی کرده و قاطعیت ایشان در برابر انحرافات را تحریف می کنند، ادامه داد: قرائت هایی که از برجسته سازی جلوه رحمانیت اسلام مشاهده می کنیم، نادرست است و نباید آنها را بپذیریم، زیرا هیچگونه همخوانی با مبانی اصیل اسلام ندارد.

حجت الاسلام میرزامحمدی با اشاره به آیه شریفه «وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جَاءُوكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّابًا رَحِيمًا» اظهار داشت: بر اساس نکات و قواعد ادبی موجود در آیه، اگر کسی از زمان پیامبر اکرم(ص) تا روز قیامت در مجالس ذکر فضائل و مصائب نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) حاضر شده و طبق قواعد موجود در آیه با ایشان ارتباط برقرار کرده و استغفار کند شامل حکمی که در آیه بیان شده است، می شوند، بنابراین توسل به پیامبر اکرم(ص) محدود به زمان حیات ایشان نمی شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه با تأسی به سیره اهل بیت(ع) باید ملجأ و پناهگاه افراد باشیم، تأکید کرد: در سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) مشاهده می کنیم که ایشان همواره ملجأ افراد، حتی مشرکان و دشمنان خود بوده اند.

وی توطئه ها و نقشه های شوم دشمن برای منحرف ساختن افراد جامعه به ویژه بانوان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: دشمن هزاران و میلیون ها طرح و نقشه پایه ریزی کرده است تا نگذارد بانوان جامعه اسلامی با سیره حضرت زهرا(س) آشنا شده و به آن عمل کنند./841/پ202/ق

ارسال نظرات