۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۵۸۹۸۸
آیت الله حیدری:

دولتمردان نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی تفاوت نباشند

دولتمردان نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی تفاوت نباشند
نماینده خبرگان با انتقاد از عملکرد رییس جمهور و دولتمردان در عدم رسیدگی مشکلات اقتصادی تأکید کرد که دولتمردان نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی تفاوت نباشند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت­ وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمایت رسانه‌های معاند از مجرمان امنیتی داخل کشور گفت: حمایت آمریکا، سلطنت طلبان و منافقان و بیگانگان از تروریست­ ها و اغتشاشگران جای تعجب ندارد، چون  بیگانگان درصدد هستند با ایجاد و راه اندازی آشوب و فتنه در داخل کشور به اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه ضربه وارد کنند.

آیت الله حیدری بیان کرد: ایجاد آشوب­ ها در داخل کشور تبعات روانی برای نظام به همراه خواهد داشت و ضربه اقتصادی سنگین به کشور وارد خواهد  کرد؛ همچنین آشوبگران از مصادیق محارب‎ها و معاندان نظام هستند و آنها بزرگترین خدمت را به اجانب و بیگانگان دارند، از این رو رسانه های غربی نیز به حمایت از آنها می پردازند.

وی با بیان اینکه برخی سلبریتی‎ها و غرب‌گرا‌های داخلی همگام با بیگانگان با هشتگ های خود قصد برهم زدن جو روانی جامعه را دارند، گفت: آیا این افراد حداقل بصیرت ندارند که با دشمنان همراه نباشند؛ آیا آنها درک نمی‎‏کنند که عناصر تروریسم و گروه‎های مسلح؛ امنیت جامعه و جان مردم را به خطر انداخته‎اند و پرچم جمهوری اسلامی به عنوان نماد استقامت و مقاومت را به آتش کشیده اند؛ از این رو حمایت از این افراد خیانت به ملت و حماقتی بزرگ است.

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه باید قوه قضاییه در چارچوب قوانین با مجرمان امنیتی برخورد قاطع انجام دهد، گفت: وظیفه حکومت اسلامی این است که قاطعانه حکم الهی را اجرا کنند و قوه قضاییه تحت تأثیر فشارها و جو رسانه‎­ای در اجرای حکم الهی قرار نگیرد.

آیت الله حیدری با انتقاد از عملکرد رییس جمهور و دولتمردان در عدم رسیدگی مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم گفت: مردم تاکنون صبر و استقامت و تاب آوری در شرایط بد اقتصاد و تحریم ها را داشته اند، اما نباید دولتمردان به مشکلات و مسائل  اقتصادی کشور بی تفاوت باشند و اگر توان اداره و مدیریت کشور را ندارند، مدیریت کشور را به افرادی که توان آن را دارند تحویل بدهند و اگر مدعی اداره کشور هستند برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند./998/ت302/ق

ارسال نظرات