۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۱۳۶
حجت الاسلام سقای بی ریا در گفت و گو با رسا:

اصلاح طلبان مسؤول عملکرد ضعیف و ناکارآمد دولت هستند

اصلاح طلبان مسؤول عملکرد ضعیف و ناکارآمد دولت هستند
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که دولت برنامه خاصی برای حل معیشت مردم ندارد، گفت: اصلاح طلبان مسؤول عملکرد ضعیف دولت هستند.

حجت الاسلام محمدناصر سقای بی ریا عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که دولت کنونی را جریان اصلاحات به وجود آورد، اظهار داشت: به طور قطع مواضع رسمی جریان اصلاحات، سرکار آوردن این دولت در دوره اول و دوم بوده است.

ناکارآمدی دولت منجر به اعلام برائت از سوی اصلاح طلبان شد

وی با اشاره به اعلام برائت اصلاح طلبان از دولت کنونی گفت: جریان اصلاحات اکنون که می بیند که این دولت خدمتی ارائه نکرد و فرصت ها را سوزاند و راهکارهای شفافی که رهبر معظم انقلاب جلوی پایشان گذاشت را استفاده نکردند، از دولت برائت می جویند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به ناکارآمدی دولت در تحقق رونق تولید تصریح کرد: علی رغم این که ظرفیت های زیادی در کشور وجود دارد، دولت کنونی کار را به جایی رسانده است که تولید در کشور به آن صورت که باید و شاید نیست، البته رونق تولید به صفر نرسیده اما رونق لازم برای این که پشتوانه پول ملی شود و تا حدی جبران کننده خسارات باشد، محقق نشد و دولت برنامه ای ندارد.

اصلاح طلبان مسؤول عملکرد ضعیف دولت هستند

وی با بیان این که دولت برنامه خاصی برای حل معیشت مردم ندارد، افزود: اصلاح طلبان مسؤول این عملکرد ضعیف دولت هستند و به نتیجه رسیده اند که تمام آن اقداماتی که دولت تدبیر می خواست انجام دهد، به بن بست رسیده و اثری از گوساله سامری برجام دیده نشده است، مگر نعره و آوازه.

حجت الاسلام سقای بی ریا با اشاره به پافشاری دولت در تحقق برجام اظهار داشت: دولت هنوز هم نمی خواهد برجام را رها کند و جز این قرارداد هیچ کار دیگری هم انجام نداد و تشت رسوایی برجام از آسمان افتاده است و همه این را فهمیده اند که مسیر برجام، مسیر اشتباهی است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای برجام گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای مسأله برجام فرمودند که نسبت به برجام خوش بین نیستند اما مسؤولان امر تبعیت نکردند؛ اکنون که اصلاح طلبان در این بن بست واقع شده اند، می خواهند خود را از آن خارج کنند.

نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب از سر استیصال است

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این نامه نوشتن ها و نسبت دادن مشکلات کشور به مقام معظم رهبری از سر استیصال است و دولتمردان برنامه ای برای رفع مشکلات ندارند و ناچارند که کم کاری ها، اشتباهات و استراتژی نامیمون و نامبارک خود را با مغالطه به مقام معظم رهبری نسبت دهند.

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت در رفع مشکلات افزود: در نظام جمهوری اسلامی مسؤولیت ها روشن بوده و مسؤول وضعیت موجود، دولت است که کشور را دچار این مشکلات کرده است.

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان این که اصلاح طلبان این دولت را سر کار اورده اند و اکنون از آن برائت می جویند، اظهار داشت: اصلاح طلبان در تلاش هستند که خود را از این مخمصه نجات دهند اما عدم استقبال مردم در انتخابات مجلس نشان داد که حنای اصلاح طلبان رنگی نداشته و مردم نسبت به این جریان و ایده هایشان هیچ اقبالی ندارند./822/ت302/ق

ارسال نظرات