۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۵۵۵۴۵
حجت الاسلام علی تبار خبر داد؛

احداث بیشترین خانه عالم مازندران در بابل / فعالیت تبلیغی ۶۰۰ روحانی بومی

احداث بیشترین خانه عالم مازندران در بابل / فعالیت تبلیغی ۶۰۰ روحانی بومی
رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل از احداث بیشترین خانه عالم استان در این شهرستان خبر داد و به فعالیت ۲۰۰ مرکز و مؤسسه قرآنی با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز و ۶۰۰ مربی اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار، رییس تبلیغات اسلامی بابل امروز در دیدار نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان از احداث بیشترین خانه عالم استان در بابل خبر داد.
 
وی با بیان این بابل دارای ۸۰۰ مسجد و ۶۰۰ روحانی بومی است، افزود: علاوه بر این ۶۰۰ هیأت شناسنامه دار، ۳۰۰ هیأت بدون شناسنامه و ۳۵۰ مداح خواهر و برادر در این شهرستان فعال هستند.
 
حجت الاسلام علی تبار با اشاره به این که روحانیان مستقر در مساجد نیازمند حمایت بیشتری هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به دستمزد ناچیز این مبلغان مهم ترین دغدغه این روحانیان بحث تبلیغ درست اسلام بوده است.
 
رییس تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به این که بیشترین خانه عالم استان در بابل راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: هر روستایی که بتواند ۲۰۰ متر زمین اهدایی در اختیار این سازمان قرار دهد عملیات احداث خانه عالم را در آن روستا آغاز خواهیم کرد.
 
وی از فعالیت ۲۰۰ مرکز و مؤسسات قرآنی با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز و ۶۰۰ مربی در بابل خبر داد و تصریح کرد: سازمان تبلیغات در سال‌جاری اقدام به بررسی ارزیابی عملکرد مؤسسات و مراکز قرآنی داشته است که عملکرد آنها رضایت بخش بوده است.
 
ربیس اداره تبلیغات اسلامی بابل، کادر سازی و تربیت مربی قرآنی را از جمله مهم‌ترین برنامه اجرایی این سازمان عنوان کرد و گفت: در این خصوص موفق به ۸ هزار مربی قرآنی و به کارگیری ۸۰۰ نفر از این مربیان شدیم.
 
حجت الاسلام علی تبار با بیان این که تبلیغ دین یکی از مهم ترین کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: حمایت و تقویت از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این سازمان امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به این که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی و دینی امری ضروری و انکار ناپذیر است، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت تضعیف دین و انقلاب به کار گرفته، تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی بسیار ضروری و حائز اهمیت است./950/پ310/ف
ارسال نظرات