۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۵۰۹۲
امام جمعه موقت اصفهان:

مفسدان باید به اشد مجازات محکوم شوند / دستگاه قضا کوتاه نیاید

مفسدان باید به اشد مجازات محکوم شوند / دستگاه قضا کوتاه نیاید
حجت الاسلام میردامادی با تأکید شدت برخورد با مفاسد و تخلفات اقتصادی و خیانت‌های صورت گرفته، گفت: آیت الله رئیسی نباید در مقابل تخریب‌ها و دشمنی‌ها کوتاه بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، امروز در نخستین نماز جمعه شهر اصفهان پس از شیوع ویروس کرونا که با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار شد، گفت: ویروس کرونا به دنیا به ویژه کشورهایی که کلاهک هسته‌ای برای قدرت‌نمایی و حکومت آماده کرده‌اند نشان داد ویروسی که در دنیا 3 گرم نمی‌شود چگونه می‌تواند همه آنها را با مشکل روبرو کند.

وی با بیان اینکه ابر قدرت‌ها با همه تسلیحات و قدرت‌شان در برابر ویروس کرونا ضعیف و ناکارآمد بودند، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشورهای غربی و آمریکا غارت گری و هرج و مرج و تظاهرات شکل گرفت اما در کشور ما شاهد بودیم مردم به یاری یکدیگر آمدند و میان نیازمندان غذا توزیع شد که همه اینها حاصل تعالیم اسلامی و رأفت اسلامی است.

آیت الله رئیسی از تخریب‌ها و دشمنی‌ها نترسد

امام جمعه موقت اصفهان با تقدیر از اقدامات شایسته آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد، تصریح کرد: خداوند بندگان را به عدالت سفارش کرده است، بدون وجود زندگی آخرت عدالت محقق نخواهد شد، حتی در صورتی که متکبران و ظالمان قصاص و مجازات شوند عدالت اصلی در آخرت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تلاش برخی افراد برای سوء استفاده از شرایط کشور و غارت اموال مردم و بیت المال، خاطرنشان کرد: مفسدان باید به اشد مجازات محکوم شوند، خوشبختانه قوه قضاییه در شناسایی و برخورد با مفسدان و افراد خائن اقدامات خوبی داشته است.

وی بر لزوم ایستادگی دستگاه قضایی در برابر دشمنی‌ها و تخریب‌ها تأکید کرد و گفت: باید برخورد جدی با تخلفات اقتصادی و احتکار و خیانت‌ها صورت بگیرد و آیت الله رئیسی نباید در مقابل تخریب‌ها و دشمنی‌ها کوتاه بیاید.

امام جمعه موقت اصفهان با تقدیر از زحمات کادر درمانی بیمارستان‌ها در کشور، کرونا را یک امتحان الهی ارزیابی کرد و افزود: در زمینه مقابل با ویروس کرونا پزشکان و پرستاران زحمات بی دریغ بسیاری کشیدند و برخی از این عزیزان نیز در راه خدا شهید شدند و کشور نیز در حوزه پزشکی دستاوردهای بسیاری داشت تا جایی که برخی از این محصولات را به آلمان صادر کردیم./1304/پ210/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات