۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۵۲۱۳۲

سپاه فتح برای مقابله با شیوع کرونا تمام قد ورود کرد

سپاه فتح برای مقابله با شیوع کرونا تمام قد ورود کرد
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح سپاه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تمام قد برای مقابله با این بیماری منحوس ورود کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس سپاه فتح سپاه فتح تمام قد برای مقابله با این ویروس منحوس با برنامه ریزی دقیق و مدون ورود کرد و در کنار مردم و مسؤولان نقش آفرینی کرده است.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده سپاه و بسیج نسبت به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی اقدام کرده و همچنین مدیریت برخی ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهرها را به عهده گرفتند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با تشریح دیگر فعالیت‌های انجام شده در زمینه راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی و رزمایش کمک‌های مومنانه، ابراز کرد: سپاه فتح حضور در کنار مردم را عرصه‌های مختلف را برای خود اولویت می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

وی انتشار اخبار مبارزه با کرونا توسط رسانه‌ها را قابل تقدیر دانست و افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی - مذهبی و ...به همراه داشته تا جایی که بسیاری از برنامه‌ها و کسب و کارها با هدف حفظ سلامتی مردم تعطیل شده است.

حکمتی‌نیک خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام کامل و جامع بوده تا جایی که تعطیلی مراسمات دینی به تشخیص پزشکان و مراجع دینی نشان دهنده توجه اسلام به حقوق بشر است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی و مردم با همکاری شبانه روزی با کادر درمان و پزشکی نمونه بارز از وحدت و همدلی ایرانیان برای شکست چالش‌ها است، ادامه داد: رزمایش کمک‌های مومنانه زیباترین و بزرگترین رزمایش های انفاق و همدلی در کشور بوده که رسانه‌ها بنا به وظایف ذاتی خود یعنی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می‌توانند در این راستا نقش موثری داشته باشند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ماه رمضان بیان کرد: روحیه اخلاص و پاکی، حس همدردی، انفاق، درک احتیاج‌های اخروی، استراحت دستگاه گوارش و سلامتی انسان از جمله حکمت‌های روزه داری است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود رسانه‌ها سبک زندگی اسلامی و گام دوم انقلاب را برای جامعه بویژه نسل جوان تبیین کنند تا در این شرایط به نقش آفرینی دینی خود و مدعی بودن کشور در تمدن اسلامی جامعه عمل بپوشانند.

حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک خواستار پرداختن رسانه‌ها به مشکلات مردم شد و گفت: ارتقاء سطح بصیرت افزایی و آموزش دینی جامعه جزو اولویت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده و در این راستا دوره‌های تربیت تعالی، اعزام بسیجیان و پاسداران به مشهد مقدس و نشست‌های بصیرتی اجرایی شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات