۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۵۴۵
امام جمعه الیگودرز:

جهش تولید کلید اشتغال زایی است

جهش تولید کلید اشتغال زایی است
امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه امروزه جوانان ما از مشکل بیکاری رنج می برند، گفت: جهش تولید زمینه ساز اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تحقق شعار سال باید در اولویت همگان قرار گیرد.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اشاره کرد و افزود: جهش تولید و فراهم ساختن زمینه تولید لازمه باز کردن گره از مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: جهش تولید کلید اشتغال زایی و لازمه رفع مشکل بیکاری است، با تحقق یافتن این مهم می توان شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی در جامعه شد.

وی ادامه داد: برای موفقیت در برابر مشکلات اقتصادی و پیروز شدن در این جنگ اقتصادی باید زمینه تولید فراهم شود و در این زمینه از استعداد، توانایی و ظرفیت جوانان بهره مند شد.

حجت الاسلام سرلک اظهار داشت: برای تحقق شعار سال باید با مدیریت، برنامه ریزی و تکیه بر روحیه جهاد و انقلابی در مقام عمل و به دور از شعار اقدام کرد.

وی بیان داشت: در عرصه تولید و اشتغال مدیران و مسؤولان باید همت جهادی داشته باشند و برای خدمت به مردم با تکیه بر ایمان و اراده قوی و عزم راسخ انجام وظیفه کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات