۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۴۶۸۶۹
در گفت وگو اختصاصی تشریح شد؛

جزییات تیراندازی به خودروی امام جمعه شهرک طالقانی

جزییات تیراندازی به خودروی امام جمعه شهرک طالقانی
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شخصی در این حادثه آسیب ندیده است، گفت: تاکنون یک نفر به عنوان مظنون این حادثه تیراندازی دستگیر شده است.
حجت الاسلام سید سلمان هاشمی، امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با آخرین جزئیات حادثه شامگاه گذشته تیراندازی در جلوی دفتر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان، بازاریان و بزرگان طوایف برگزار کردیم تا یادآور شویم تنها با ضدعفونی معابر نمی‌توان به مقابله پرداخت بلکه باید از هرگونه تجمع و برپایی مراسمات فاتحه خوانی و عروسی جلوگیری شود که حادثه شب گذشته رخ داد.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر با بیان اینکه حدود ده ماشین از حاضران جلسه در جلوی دفتر پارک کرده بودند، خاطرنشان کرد: دو راکب موتور سوار، ۴ تیر به سوی خودرو‌ها تیراندازی کردند که تیر‌ها به ماشین مسئول مرکز بهداشت و درمان شهرستان اصابت کرد و یکی از تیر‌ها به ماشین اینجانب اصابت نمود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه حاضران در جلسه، سالم بوده و تنها ماشین‌ها آسیب دیدند، تصریح کرد: موتورسواران دو نفر بودند که نقاب پوشیده و با موتور بدون پلاک اقدام به تیراندازی کردند، فیلم‌های لحظه تیراندازی ضبط شده و در اختیار نیرو‌های امنیتی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سلامت کامل به سر می‌برد، ادامه داد: پای کار هستیم و با روحیه دو چندان در قرارگاه مقابله با کرونا حضور خواهیم داشت، سوءقصد اقداماتی از سوی دشمنان، گویای درست بودن فعالیت‌هایی است که تاکنون انجام دادیم.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر با اشاره به اینکه مردم شهرک طالقانی حمایت قاطع خود را با ما اعلام و ابراز همدردی کردند، اضافه کرد: اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات نیرو‌های انتظامی، دوربین‌ها را ضبط کرده و تاکنون یک نفر را به عنوان مظنون دستگیر کردند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه جلسه قرارگاه مقابله با کرونا شامگاه گذشته از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ ادامه داشت، گفت: با توجه به تعطیلی نماز جمعه و نماز جماعت، دفتر را برای برگزاری جلسه قرارگاه مقابله با کرونا انتخاب کردیم که تیراندازی ساعت ۲۲:۳۰ صورت گرفت.

وی با دعوت مردم شهرک طالقانی به صبر خاطرنشان کرد: باید منتظر پیگیری نیرو‌های اطلاعاتی باشیم، شخصا از حق خود می‌گذرم، اما از حق مردم شهرک نخواهم گذشت. /۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات