۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۴۶۵۵۳
ناظری پور نخستین شهید جهادگر سلامت استان سمنان در مقابله با کرونا؛

نود و هفتمین شهید خانواده بهداشت و درمان استان سمنان آسمانی شد

نود و هفتمین شهید خانواده بهداشت و درمان استان سمنان آسمانی شد
شهید ناظری پور از بهیاران تلاشگر بیمارستان کوثر به عنوان نخستین شهید جهادگر حوزه سلامت استان سمنان در مقابله با کرونا به خیل شهدای خانواده بهداشت و درمان این استان پیوست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، در طول تاریخ ایران اسلامی و به گواه همه اسناد مکتوب و منقول همواره عزت مندی، ایثار و فداکاری، ایستادگی در برابر طوفان حوادث و ظلم و زورگویی، نوع دوستی و فداکاری و صفات حسنه‌ای از این دست، زینت اخلاق، منش و وجود اقشار مختلف مردم باایمان و انسان دوست سرزمین پاکان و دلیران، ایران بوده است و در صف طولانی این پاکبازی و شهادت طلبی سفیدپوشان و سپیدسیرتان خانواده بزرگ بهداشت و درمان، جایگاهی پررنگ و پرطمطراق دارند.

امروز درصدر اخبار معمولا کرونایی این روز‌های فضای مجازی استان سمنان، خبر شهادت نخستین شهید جهادگر سلامت استان سمنان در مقابله با کرونا؛ شهید اکبر ناظری پور دل‌ها و دیده‌ها را به خود جلب کرد، خاطر هر هموطن را در غم از دست دادن این جوان برومند رنجیده ساخت و دلهایمان را بر داشتن چنین ایثارگرانی در لباس مقدس بهداشت و درمان و در خط مقدم مبارزه و مقابله با این بیماری منحوس سرشار از غرور کرد.

شهید جهادگر اکبر ناظری پور، جوان ۳۶ ساله سمنانی که اکنون همه ما شرمسار چشمان گریان والدین، همسر و به ویژه دو نوگل زندگی او هستیم، در راه مقدس خدمت و نجات جان انسان‌های دیگر زیباترین جلوه‌های ایثارگری را آفرید و اکنون به خیل یاران شهید خود در خانواده خدوم بهداشت و درمان پیوست؛ تلاشگران عرصه سلامت و درمان استان سمنان که تا پیش از عروج عاشقانه این شهید والامقام ۹۶ شهید، ۱۳۵ جانباز و هفت آزاده را تقدیم ملت و میهن اسلامی کرده بودند.

گفتنی است، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اکبر ناظری‌پور، از بهیاران پرتلاش بیمارستان کوثر سمنان، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دکتر نوید دانایی خاطرنشان کرد: شهید ناظری‌پور، ۳۶ ساله و دارای ۲ فرزند بود که شهادت این مدافع سلامت، برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی‌های جامعه پزشکی استان سمنان ثبت کرد.

وی تأکید کرد: عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است، ولی خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود. /۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات