۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۶۲۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت جهادی از الزامات اشتغال و تولید است

مدیریت جهادی از الزامات اشتغال و تولید است
نماینده ولی فقیه در لرستان مدیریت جهادی را از الزامات اشتغال و تولید خواند و گفت: جهادگران نیت الهی دارند و مهم ترین مؤلفه مدیریت جهادی دین محوری و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، دوشنبه شب در دیدار با جهادگران خرم‌آباد، با اشاره به نام گذاری شعار سال به عنوان جهش تولید گفت: جهش تولید فرصتی برای رشد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در سایه جهش تولید می توان اقدامات مؤثری در زمینه اشتغال پایدار انجام داد، افزود: این مهم رمز موفقیت کشور و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدیریت جهادی را از الزامات تولید و اشتغال زایی خواند و گفت: جهادگران در این زمینه نقش آفرین هستند.

وی در ادامه به وجود مدیریت جهادی در شکل گیری انقلاب و رسیدن به پیروزی از سوی امام راحل و مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: حضور نیروهای جهادی در سیل گذشته نمونه دیگری از این مدیریت ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از مدیریت جهادی به معنای تلاش بی وقفه برای رسیدن به هدف یاد کرد و گفت: جهادگر به معنای تلاشگر به کارگیری منابع انسانی و مادی به صورت مفید و مؤثر برای رسیدن به اهداف مورد نظر بوده که به معنای مدیریت جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی مخالف با اشرافی گری، مصرف گرایی، تنبلی، سستی و انحراف از عدالت خواهی بوده و جهادگر نیت الهی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان توکل به خدای متعال، دین محوری، دشمن شناسی، علم، درایت و تدبیر، دوری از اختلاف، کارآمد بودن و بهره مندی از فرصت را از مؤلفه های مهم مدیریت جهادی عنوان کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت گروه های جهادی در سایه مدیریت جهادی افزود: تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و الکل مورد نیاز مردم نمونه بارز مدیریت جهادی در جامعه امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سازماندهی کردن گروه های جهادی، همت و انگیزه خدمت می‌خواهد، یادآور شد: شما جهادگران انگیزه و همت لازم را دارید و این انگیزه و امید را باید در وجود دیگران زنده نگه دارید./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات