۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۱۸۶
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

شور و شعور انقلابی ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن حرکتی در مسیر ظهور است

شور و شعور انقلابی ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن حرکتی در مسیر ظهور است
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: شور و شعور و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درواقع حرکتی در مسیر ظهور مهدی موعود (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در سخنرانی پایانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در آشخانه، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این آیین، اظهار کرد: امروز مردم ثابت کردند پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مردم این شهرستان با حضور گسترده خود نشان دادند هنوز پای آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و از جان مایه می‌گذارند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهار داشت: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این را می‌رساند که اگر سردار سلیمانی و هم‌رزمانش زیر باران گلوله‌ها برای امنیت کشور جان‌فشانی کردند ما هم در گرما و سرما و سختی‌ها پای کار هستیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: این حرکت مردم حرکتی در مسیر ظهور است و هر گامی که ملت برمی‌دارند لگدکوب کردن توطئه‌های دشمنان اسلام است.

وی اضافه کرد: امروز در چهل و یکمین سالگرد جمهوری اسلامی خدا را شاکریم که این توفیق را دادند تا با قدم‌هایی استوار و مشت‌های محکم راه شهدا را ادامه بدهیم.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: اگر امروز چهل و یکمین سالگرد انقلاب را در کنار هم جشن می‌گیریم، به خاطر همبستگی و وحدت مردم ولایی است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه آگاهی و بصیرت مردم است که این حضور را رقم می‌زند، افزود: آن‌هایی که در جنگ با ایران در مانده‌اند و از حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاریخ می‌هراسند، بدانند که ایران همیشه زنده و پاینده خواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار از قدرت نظامی ما هراس ندارد بلکه از همدلی و همبستگی بین مردم می‌هراسد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی، تشییع‌ جنازه سردار سلیمانی را معجزه قرن عنوان کرد و اظهار داشت: امروز مردم در عرصه ملی و بین‌المللی همچون گذشته خوش درخشیدند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، با ایمانی راسخ و گام‌هایی استوار دوشادوش مردم انقلابی و ولایت مدار، مخالفت خود را با طرح مختومه و از پیش شکست‌خورده معامله قرن اعلام کردند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات