۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۱۰۷
هم‌زمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی پرشور و شعور یوم‌الله ۲۲ بهمن در دیار باب الرضا، گنجینه معرفت‌ها

راهپیمایی پرشور و شعور یوم‌الله ۲۲ بهمن در دیار باب الرضا، گنجینه معرفت‌ها
راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه و پرشور و شعور مردم انقلابی خراسان شمالی، دیار باب الرضا (ع) گنجینه معرفت‌ها آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن در دیار باب الرضا (ع) گنجینه معرفت‌ها آغاز شد و مردم استان خراسان شمالی حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

امروز راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در ۹۰ نقطه استان خراسان شمالی آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

مردم شهرها و روستاهای استان باب‌الرضا (ع) از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه 80 میلیون ایرانی عاشق این مرز پرگهر، با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، جشن مردمی‌ترین انقلاب دنیا را با شکوهی خاص برگزار کردند.

از تمام شهرها و روستاهای استان باب الرضا (ع) و گنجینه معرفت‌ها حاکی از حضور پرشور و معنادار مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است. حضور معنادار اقشار مختلف مردم استان در چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی معنادار برای دوستان و دشمنان انقلاب است.

حضور بانوان و خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان، جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی امروز بخشیده است.

راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 9.30 از میدان شهید بجنورد آغاز شده است. گزارش‌ها حاکی است، بخش عظیمی از جمعیت به مصلای بجنورد به‌عنوان نقطه پایانی مراسم رسیده‌اند، با این وجود، هنوز سیل جمعیت در میدان شهید که نقطه ابتدایی راهپیمایی است، موج می‌زند.

راهپیمایان خراسان شمالی با دست‌نوشته و پلاکاردهایی، ارادت خود به مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده و در جای‌جای مراسم شعار این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده شنیده می‌شود.

از سوی دیگر عمق کینه و نفرت مردم استان خراسان شمالی از جنایات 41 ساله آمریکای تروریست در جای‌جای این مراسم بزرگ موج می‌زند.

غریو فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهل و یکمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد و امت همیشه در صحنه استان خراسان شمالی با شعار همیشگی خود، ندای استقلال و آزادی ایران اسلامی سر دادند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، راهپیمایی امروز در بیش از 90 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

اکنون حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا به‌عنوان سخنران مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد سخنرانی می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات