۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۹۰۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بدترین شرک اطاعت از طاغوت است

بدترین شرک اطاعت از طاغوت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بدترین شرک اطاعت از طاغوت است و کسی که ایمان توحیدی دارد در انجام هر کاری خداوند را در نظر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) استان اظهار داشت: اگر استعدادهای نامتناهی انسان‌ها به حال خود رها شود دیگر به درد نمی‎خورد.

وی گفت: انسان موجودی نامتناهی بوده که استعدادهای بسیاری در خود دارد و توحید و عبودیت نیز زمینه ساز رشد و شکوفایی انسان‌‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تا زمانی که انسان به توحید نرسد بیان کلمه مقدس «لا اله الا الله»، خواندن نماز و گرفتن روزه مشکل ما را حل نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انسان تا به حقیقت توحید نرسد نمی‌تواند به حقیقت عبودیت نیز برسد؛ هیچ کاری در این دنیا بدون اذن خداوند متعال انجام شدنی نیست و اگر به غیر خدا برای کس دیگری حساب باز کنیم کارها به خوبی پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه بدترین شرک اطاعت از طاغوت است، ادامه داد: خداوند متعال دین خالص را می‌پذیرد و کسی که ایمان توحیدی دارد در انجام هر کاری خداوند را در نظر می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز نیز هوای نفس بدترین بت است و فساد دنیای ما نیز به دلیل شرک بوده چرا که امروز پول، شکم، و عنوان پرستش می‌شود و برای پول دروغ می‌گویند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات