۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۳۸۱۴۰
در چهارمین روز دهه فجر؛

قاریان برتر جامعه کارگری کاشان تجلیل شدند

قاریان برتر جامعه کارگری کاشان تجلیل شدند
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محفل انس با قرآن از نفرات برتر قرآنی جامعه کار و تولید کاشان تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عبدالرضا تولیت مسؤول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان ظهر امروز در محفل انس با قرآن و تجلیل از نفرات برتر قرآنی جامعه کار و تولید کاشان که تالار ارشاد کاشان برگزار شد، گفت: قرآن کتاب زندگی و انسان‌سازی است.

وی با تأکید بر اینکه آیات کاربردی قرآن در قالب شعار زندگی، کوتاه و با معنا در معرض دید عموم قرار گیرد، افزود: روش‌های زندگی و آموزه‌های دینی در قرآن بیان شده است، اما آن چنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.

تولیت در ادامه با اشاره به نفرات نخست قرآنی جامعه کار و تولید کاشان، گفت: مهدیه حلاجی و محمد مهدی آقایی زاده در رشته ترتیل، فاطمه مسعودی نیا و حسن احمدی زاده دررشته تحقیق، معصومه گودرزی و سیدمهدی بنی هاشمی در حفظ کل، فاطمه مرنجابیان و محمد حسن معتمدی در حفظ ۱۰ جزء و فاطمه صادق مفرد و حسین بخشی در رشته حفظ ۲۰ جزء  رتبه‌های نخست را کسب و تجلیل شدند.

وی تعداد نفرات دوم مسابقات را ۸ نفر اعلام کرد و افزود: زهره ناظمی و ابوذر فلاحتی در رشته ترتیل، خانم الهی فر و صادق رجایی در تحقیق، مرضیه تجلیان و امیرحسین جهین در حفظ ۱۰ جزء، زینب پارسا در حفظ ۲۰ جزء و امیر کریم طاهری در حفظ کل که رتبه‌های دوم را کسب کرده بودند تقدیر و تجلیل شد.

تولیت گفت: زینب ترکی و رضا دالوند در رشته ترتیل، نجمه حاجی زاده و مهدی محمد زاده در رشته تحقیق، نرجس مومنی و علی حیدری در حفظ ۱۰ جزء، فائزه صادق مفرد در حفظ ۲۰ جزء و حسین نوروزی در حفظ کل که رتبه‌های سوم را کسب کرده بودند، تجلیل شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات