۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۳۷۷۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی مسؤولان نسبت به آرمان‌های انقلاب بی تفاوت هستند

برخی مسؤولان نسبت به آرمان‌های انقلاب بی تفاوت هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قانون باید به درستی اجرا شود و امروز متاسفانه برخی مسؤولان در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب بی تفاوت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: انقلاب امام راحل یک معجزه الهی بود و باید به فرموده بزرگان و امام راحل توجه کرد.

وی گفت: بسیاری از مشکلات و مفاسد اقتصادی در داخل کشور رخ می‌دهد و اگر این مفاسد داخلی از بین رود دنیا جرات نمی‌کند در مقابل ما حرفی بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ظهور امام زمان(عج) برای افرادی که مفسد اقتصادی هستند عذاب آور است و اگر می‌خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید از وجود افراد مفسد تصفیه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک حجت است و مخالفت با حجت در واقع جنگ با خداوند متعال است بنابراین نباید از فتنه‌ها ترسید چرا که این فتنه‌ها سبب تصفیه جامعه و دور ریخته شدن افراد مفسد می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دیگر آزمون و خطا کفایت نمی‌کند و مسؤولان آزمون و خطا را کنار بگذارند و از این پس باید در گام دوم انقلاب اسلامی وارد عمل شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون باید به درستی اجرا شود و امروز متاسفانه برخی مسؤولان در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب بی تفاوت هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مواظب اعمال خود بوده و برای هر کوتاهی باید پاسخگوی ملت باشند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات