۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۳۶۶۱۶
حجت الاسلام مقیمی حاجی مطرح کرد؛

محورهای جدید همایش کتاب سال حوزه در دوره بیست و یکم

محورهای جدید همایش کتاب سال حوزه در دوره بیست و یکم
دبیر همایش کتاب سال حوزه از ارسال 933 اثر علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: ما در همایش جاری بیش از 4 هزار ارزیابی اجمالی و 570 تفصیلی انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقیمی حاجی دبیر همایش کتاب سال حوزه صبح امروز در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه که در سالن همایش های دارالشفا برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه پرداخت و گفت: 933 اثر از کتب و پایان نامه های سطح 4 حوزه به دبیرخانه این همایش رسیده است.

وی ادامه داد: در بیست دوره گذشته حدود 17 هزار کتاب و پایان نامه به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه واصل شده بود که امسال این رقم به 18 هزار کتاب و پایان نامه رسیده است.

حجت الاسلام مقیمی حاجی خاطرنشان کرد: امسال برای آن که کتاب سال حوزه پاسخگوی نیازهای جامعه اسلامی باشد مواردی همچون آسیب های اجتماعی، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، ابعاد علمی بیانیه گام دوم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را محورهای اصلی همایش قرار دادیم.

وی عنوان کرد: آثار مختلفی که در رابطه با محورهای مذکور تولید شده است مورد حمایت قرار گرفتند؛ ما در همایش جاری بیش از 4 هزار ارزیابی اجمالی و 570 تفصیلی انجام داده ایم.

دبیر همایش کتاب سال حوزه خاطرنشان کرد: از میان آثار ارسال شده 169 کتاب به مرحله نهایی راه پیدا کرد، 50 اثر کاندیدای مرحله نهایی شدند که در نهایت 5 اثر حائز رتبه نخست و 22 اثر حائز درجه شایسته تقدیر شدند.

وی در پایان ه مقالات ارسال شده به سومین جشنواره مقالات حوزه علمیه نیز اشاره کرد و افزود: از 110 مقاله رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 28 مقاله به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت از 3 مقاله حائز رتبه های برتر شده اند./841/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات