۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۲۸۶

عمار حکیم شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت

عمار حکیم شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت
رییس جریان حکمت ملی عراق خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش بسیار تاثیر گذاری در مبارزه با جریان تروریستی داعش داشتند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق، طی پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با کمال حزن و اندوه شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس نائب رییس بسیج مردمی را به مردم عراق و ایران تسلیت می گوییم.

حجت الاسلام حکیم خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگ، زندگی خود را وقف جهاد و جانفشانی کرده اند و نقش بسیار تاثیر گذاری در مبارزه با جریان تروریستی داعش داشتند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

ارسال نظرات