۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۳۲۹۳۲
حجت الاسلام شامی:

برای نجات شیخ زکزاکی باید هم صدا شویم

برای نجات شیخ زکزاکی باید هم صدا شویم
مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه برای نجات شیخ زکزاکی باید هم صدا شویم، گفت: سلطه رسانه‌های غربی اجازه شنیده شدن صدای مظلومیت شیخ زکزاکی را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن شامی مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع)، امروز در همایش «حمایت از شیخ زکزاکی رهبر مظلوم نیجریه» که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: بعد از اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی علامه شیخ زکزاکی و همسر ایشان و ممانعت روند درمانی این رهبر نیجریایی بر آن شدیم تا  با برگزاری این همایش صدای مظلومیت ابراهیم آفریقا را به گوش جهانیان برسانیم.

وی شیخ زکزاکی را مصلح تقریب و مومنی مجاهد خواند و ادامه داد: ایشان به همراه همسرشان در بدترین وضع محبوس بوده و از امکانات اولیه درمانی بی بهره هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه سیخ زکزاکی در راستای نشر معارف دین و مکتب تشیع همه پسران خود را نثار اسلام کرد، عنوان داشت: امروز سازمان ملل با شعار حقوق بشر گوش فلک را کر کرده و هیچ اقدامی در حمایت از حقوق جوامع بشری انجام نمی دهد.

وی افزود: امروز سلطه رسانه‌های غربی، عربی و عبری اجازه نمی دهد صدای مظلومان عالم به گوش جهانیان برسد و با بایکوت خبری به تحریف اخبار اقدام می کنند.

حجت الاسلام شامی ادامه داد: این سلطه رسانه ای باید شکسته شود و این همایش در همین راستا و به منظور فریاد زدن صدای مظلومان برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با بیان حدیثی، عنوان کرد: روایت است هر کسی صدای مظلومی را بشنود که یاری می طلبد اما به یاری اش نشتابد او مسلمان نیست؛ مظلومیت این رهبر نیجریایی باید به گوش تمام مجامع بین المللی برسد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات