۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۳۲۸۶۲
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

فتنه گران با ارتزاق مالی از وهابیت می خواهند به انقلاب ضربه بزنند

فتنه گران با ارتزاق مالی از وهابیت می خواهند به انقلاب ضربه بزنند
استاد حوزه علمیه گفت: فتنه گران غرب گرا با ارتزاق مالی از وهابیت و دشمنان قصد ضربه زدن به انقلاب و تشیع را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی استاد حوزه علمیه، عصر امروز در امامزاده روح الله(ع) تهران گفت: انسان به واسطه بصیرت است که سعادتمند می شود.

وی با استناد به آیات الهی، ادامه داد: قرآن کریم می فرماید: انسان مدام در زیان است؛ بی بصیرتی بزرگترین خسران برای مسلمان معتقد و اخلاق مدار است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی بصیرت را قطب نمای حرکت دانست و ابراز کرد: انسان مومن به هر میزان عبادت کند اما بصیرت نداشته باشد در اصل از مقصد دور می شود.

استاد حوزه علمیه بصیرت را نور و عنایت الهی دانست و اظهار داشت: انسان باید این نور را از حق تعالی درخواست کند تا قلب او نورانی شود.

وی با اشاره به اینکه انسان به واسطه بصیرت است که در فضای غبارآلود فتنه حق را از باطل تمیز می دهد، عنوان کرد: بی بصیرتی ابدیت انسان را نابود می کند  و این خسرانی آشکار و غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی دنیا طلبی را نمونه بارز بی بصیرتی دانست و گفت: متاسفانه امروز برخی مدعیان ایمان و تقوا صندلی مجلس، قدرت و آقازادگی را یه اندازه خداوند می پرستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فتنه ۸۸، گفت: در فتنه ۸۸ این مردم بودند که در بصیرت از خواص سبقت گرفتند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی افزود: در تقویت بصیرت توجه به معیار و شاخص مهم است، بنابراین در فتنه ها اکر طبق شاخص عمل شود کسی راه گم نمی کند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی شادی دشمن را نتیجه عملکرد اشتباه خودی دانست و گفت: در فتنه ۸۸ بارها به سردمداران فتنه گفته شد خط خود را از دشمنان جدا کنید اما آنان هرگز این کار را نکردند و هرگز در روزنامه های زنجیره ای خود تیتری از ۹ دی منتشر نکردند.

وی افزود: فتنه گران غرب گرا با ارتزاق مالی از وهابیت و دشمنان قصد ضربه زدن به انقلاب و تشیع را دارند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات