۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۲۶۵۴
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌آذربایجان‌ غربی:

باید تمام منافذ ورود دشمن را بست

باید تمام منافذ ورود دشمن را بست
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نباید اجازه نفوذ دشمن را داده و باید تمامی منافذ ورود دشمن را ببندند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده‌سرایی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی یک رویداد به یادماندنی بود که با حرکت خودجوش مردم بصیر و ولایتمدار انجام شد اظهار کرد: این حماسه می‌تواند به عنوان یک الگو مطرح شود چون دشمن برای نخستین مرتبه توانست‌، ملت را در مقابل نظام قرار داده و آنهایی که باید بصیر می‌شدند از خود بی‌بصیرتی نشان دادند.

وی تصریح کرد: بنابراین حوادث فتنه 88 باید همواره در جلو چشممان باشد چون 9 دی مانند حماسه عاشورا به پایان نرسیده و دو فتنه دیگر در دی ماه 96 و آبان 98 نیز در کشور اتفاق افتاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌آذربایجان‌ غربی گفت: با توجه به دو مولفه وجود زمینه‌های عینی و واقعی برای اعتراض و تلاش برخی جریان‌های سیاسی و دشمنان نظام برای موج‌سواری بر اعتراضات نهفته در جامعه، بی‌شک تکرار این وقایع و آشوب‌ها امکان‌پذیر بوده است.

وی افزود: بنابراین با توجه به اینکه این آشوب ها باز هم ممکن است به وقوع بپیوندد باید هوشیار بود برای مثال در فتنه 88 از نخبگان جامعه سوءاستفاده شد و در سال 98 نیز از اقشار ضعیف و متوسط جامعه استفاده کردند بنابراین 9 دی تمام نشده چون دشمن به دنبال طراحی است.

حجت‌الاسلام سرایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 فرمودند که این طراحی و برنامه از سال گذشته آغاز شده و به تعبیر دیگر از ابتدای انقلاب اسلامی طراحی شده بود تا آن را ساقط کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه پس از گذشته 10 سال از حماسه 9 دی، این حماسه به خوبی در جامعه تبیین نشده است افزود: بی‌تردید با یک سخنرانی در همایش یک ساعته نمی‌توان ابعاد 9 دی را برای مردم تبیین کرد بلکه می‌توان با تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج در صدا و سیما و دانشگاه‌ها و حتی به صورت پروژه ملی به آن پرداخته شود تا مردم بتوانند اتفاقاتی را که در کشور رخ می‌دهد را به راحتی بدون افراط و تفریط و احساسات لمس کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه رسالت کنونی مسئولان این است که اهداف و حرکات و نیز مکر و حیله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را لحظه به لحظه رصد کنند اظهار کرد: از سوی دیگر مسئولان نباید اجازه نفوذ دشمن را داده و باید تمامی منافذ ورود دشمن را ببندند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب می‌تواند حلال مشکلات باشد، باید مسوولان به آن، نگاه مناسبی داشته باشند چون در فتنه 88 هوشیاری و قاطعیت و تدابیر ایشان و پافشاری بر حرکت در چارچوب‌های قانونی به کمک نظام آمد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌آذربایجان‌غربی با تاکید بر بصیرت‌افزایی نسبت به ماهیت حوادث گفت: باید حوادث را به درستی تبیین و تحلیل کرده و به عنوان چراغ راه آینده انتخاب کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات