۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۳۲۴۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات جامعه

ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات جامعه
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ظرفیت جوانان و توانمندی این قشر اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات جامعه باید به قشر جوان اعتماد و از این ظرفیت بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: جوانان ظرفیتی عظیم و توانمند برای انجام فعالیت در عرصه های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ذخیره معنوی گران بهای خود را شناخته‌اند، افزود: باید این ظرفیت همواره تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی همواره دست از توطئه بر نمی دارد و ما باید صف آرایی خود را در مقابل دشمنان داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرروت هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان اظهار داشت: برای ایستادگی و مقابله با این هجمه ها باید راه خویش را خستگی ناپذیر ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ضرورت توجه به قشر جوان و بهره مندی از توانایی این قشر بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت جوانان می توان گام های مرثری در رفع مشکلات جامعه برداشت.

وی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه جوانان تأکید کرد و گفت:  از تأکیدات مقام معظم رهبری به بنده، توجه به جوانان بوده است، باید جوانان در حوزه‌های مختلف جذب شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به قشر جوان تأکید و خاطرنشان کرد: جوانانی که در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی فعالیت دارند، باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: جوانان باید با مساجد متصل شوند و بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان را تقویت کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات