۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۱۳۰

برگزاری مراسم سالگرد حماسه 9 دی در مدرسه فیضیه با سخنرانی آیت الله مصباح

برگزاری مراسم سالگرد حماسه 9 دی در مدرسه فیضیه با سخنرانی آیت الله مصباح
مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه 9دی با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به دهه بصیرت اظهار کرد: در این دهه در سطح کشور برنامه‌های مختلفی انجام خواهد شد که اوج این برنامه‌ها در روز 9 دی خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوعات مهمی که از سخنان رهبر انقلاب نیز می‌توان استنباط کرد این است که بصیرت افزایی و شناسایی ابعاد فتنه را تنها به فتنه 88 محدود نکنیم و فتنه‌های دیگر نیز باید پرداخته شود.

لطفی بابیان این‌که یوم‌الله 9 دی باید همواره موردتوجه قرار گیرد، تأکید کرد: امسال شعار این روز " یوم‌الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها نام‌گذاری شده است" و در این میان باید شتاب مضاعفی به برنامه‌های این هفته داده شود

وی به برگزاری مراسم 9 دی در قم اشاره کرد و بیان داشت: تجمع مردم انقلابی قم امسال نیز روز دوشنبه 9 دی در مدرسه فیضیه خواهد بود و در این تجمع از سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی بهره‌مند خواهیم شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: راهپیمایی این روز نیز از مدرسه فیضیه به سمت بیت امام خمینی (ره) در میدان روح‌الله برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: در روزهای پایانی دهه بصیرت و در روز 18 دی‌ماه نیز دیدار مردم قم را با رهبر انقلاب خواهیم داشت و از سخنان گهربار رهبری بهره‌مند خواهیم شد. /ج

ارسال نظرات