۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۸۹۳

مراسم ۹ دی استان تهران در میدان امام حسین برگزار می‌شود

مراسم ۹ دی استان تهران در میدان امام حسین برگزار می‌شود
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ۹ دی استان تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در چهارمین جلسه ستاد برگزاری مراسم حماسی یوم الله 9 دی که در سالن جلسات شورای تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: جریان فتنه در جمهوری اسلامی ایران محکوم و شکست خورده است.

وی افزود: 40 سال فتنه های دشمنان مستکبر علیه انقلاب اسلامی با حضور با بصیرت مردم و اقتدار و هوشیاری رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

حجت الاسلام محمودی استکبار را مهمترین دشمن ملت ایران خواند و ابراز کرد: فتنه ها تمام نشده و تمام نمی شود چرا که دشمنان و مستکبران جهانی کسانی هستند که از ملت ایران سیلی سختی دریافت کردند پس آنان دست از این دشمنی بر نمی دارند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران 9 دی را تجلی دست قدرت الهی در آستین ملت ایران بیان کرد و اظهار داشت: 4 آذرماه امسال نیزنقطه عطف دیگری بود که در تاریخ ملت با صلابت و با بصیرت ایران به ثبت رسید.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی مراسم 9 دی امسال از اهمیت بالایی برخوردار است بر همین اساس می طلبد با حضور مردم در مراسم 9 دی حماسه ای دیگر خلق شود.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم 9 دی استان تهران راس ساعت 14 در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات