۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۳۰۴۹۹
همزمان با هفته پژوهش و سی امین سالگرد تأسیس مرکز نور؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری مرکز نور برپا می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری مرکز نور برپا می شود
نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری نور همزمان باهفته پژوهش از ۲۵ تا ۲۸ آذر‌ماه در ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری نور همزمان با هفته پژوهش از 25 تا 28 آذر‌ماه در ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، برپا می‌شود.

براساس این گزارش، این نمایشگاه که به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور ارائه می شود، بازدیدکنندگان با حضور در میزهای تعبیه‌شده، علاوه بر آشنایی با دستاوردها و افتخارات مرکز نور، با چرخه تولید محصولات نیز آشنا می‌شوند.

همچنین در سه روز نخست این نمایشگاه، به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی در راستای آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان با خدمات مرکز نور نشست‌هایی با موضوعات پژوهشی و فناوری برگزار می شود که نشست های روز نخست نماشگاه 25 آذر، استفاده از نرم افزارهای نور در مطالعات تاریخی، با حضور منصور داداش نژاد ساعت 10 تا 11:30 و پژوهشگری رقمی با حضور مصطفی علیمرادی از ساعت  15:30 تا 17 است.

نشست های روز دوم 26 آذرماه بکارگیری فناوری‌های هوشمند در پژوهش‌های اسلامی با حضور احمد ربیعی‌زاده، از ساعت 10 تا 11:30، تخریج روایات و تشکیل پروندۀ حدیث با استفاده از فناوری‌های نوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از ساعت 15:30 تا 17 و نشست های روز سوم 27 آذرماه، روش‌های مختلف رقومی‌سازی منابع اسلامی با حضور علیرضا نعمت‌اللهی از ساعت 10 تا 11:30 و قابلیت‌ها و ویژگی‌های پایگاه جامع قرآنی با حضور حجت الاسلام مرتضایی از ساعت 15:30 تا 17 است.

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه جهت اکرام بازدیدکنندگان و به پاس 30 سال همراهی کاربران با محصولات نور، بن‌ تخفیف 70 درصدی برای خرید نرم‌افزارهای نور و بن تخفیف 90 درصدی برای خرید نرم‌افزارهای پرتابل، ارائه می‌شود./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات