۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۲۹۵۶۹
امام جمعه موقت کاشان:

قوه قضائیه بهترین الگوی پاسخگو بودن به مردم برای دیگر مسؤولان است

قوه قضائیه بهترین الگوی پاسخگو بودن به مردم برای دیگر مسؤولان است
حجت الاسلام اسلامی احتشام با تأکید بر اینکه مسؤولان مطالبه گری مردم را جدی بگیرند، گفت: قوه قضائیه بهترین الگوی پاسخگو بودن به مردم برای دیگر مسؤولان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسؤولان شهرستان بدون دعوت ستاد نماز جمعه در نماز جمعه و در کنار مردم حضور داشته باشند و برای مردم وقت گذاشته تا اگر مشکلی دارند با مسؤولان در میان بگذارند.

حجت الاسلام احتشام در ادامه با تأکید بر اینکه مسؤولان مطالبه گری مردم را جدی بگیرند و به مردم اهمیت بدهند و برای مردم وقت بگذارند و پاسخگوی مردم باشند، اظهار داشت: امروز قوه قضائیه بهترین الگوی پاسخگو بودن به مردم برای دیگر مسؤولان است.

به گفته وی حضور مسؤولان در بین مردم و با مردم است که احساس امنیت را برای مردم به همراه دارد و باید قدردان مردم نجیب بود و با مردم در ارتباط بود.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نام نویسی کانداید‌های مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: برخی فقط هنگام انتخابات که می‌شود احساس تکلیف می‌کنند و در ایام دیگر هیچگونه احساس مسؤولیتی ندارند.

حجت الاسلام احتشام ادامه داد: امروز این همه آسیب و چالش در جامعه وجود دارد هیچکس احساس تکلیف ندارد، اما همین که حرف از مقام و منصب و نمایندگی مجلس می‌شود، تعداد کسانی که احساس تکلیف کنند به چندین برابرافزایش دارد.

به گفته وی برخی که هیچگونه سابقه مدیریت ندارند و توان مدیریت یک خانواده چهار نفره را ندارند چگونه می‌خواهند یک شهرستان را مدیریت کنند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی شجاع، مومن، انقلابی، خستگی ناپذیر، طراح و اهل تدبیر است.

وی افزود: اگر مجلس و قوه مجریه با یکدیگر هماهنگ بودند ملت این همه آسیب نمی‌دید و این درحالی است که برخی اوقات برای استیضاح با یکدیگر هماهنگ می‌شوند، اما روز بعد امضای خود را پس می گیرند.

حجت الاسلام احتشام ابراز امیدواری کرد مردم بصیر انقلابی ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور همگانی و با رای هوشمندانه خود نمایندگان مومن و انقلابی و در خط ولایت را به مجلس بفرستند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سه شهید این روز، اظهار داشت: شهید دانشجوی آمریکا ستیز و طاغوت ستیز بهترین الگو برای دانشجویان کشور هستند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دانشجویان شهید در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ نخستن کسانی بودند که فریاد مرگ بر آمریکا سردادند، اما برخی امروز برای چندمین بار حرف مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام احتشام به لزوم قدردانی از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب نبود امروز چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.

وی افزود: سه سال تلاش دشمن و فتنه دشمن در اغتشاشات بنزینی نفش برآب شد و یکروز بعد از افزایش نرخ بنزین به اندازه ۶ روز در سال ۹۶ به زیر ساخت‌های کشور آسیب وارد کردند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات