۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۵۶۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رسانه‌ها زیرساخت توسعه پایدار جامعه هستند

رسانه‌ها زیرساخت توسعه پایدار جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی زیرساخت توسعه پایدار است، گفت: تا اطلاع‌رسانی دقیق نباشد نمی‌توانیم سرمایه‌گذار را جلب و جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیران رسانه‌های استان، با اشاره به جایگاه ویژه رسانه‌ها در روند توسعه، اظهار کرد: باید مطبوعات و رسانه‌های استان بیش از پیش در راستای توسعه خراسان شمالی گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به توسعه باید از تمام کسانی که می‌توانند در این زمینه کاری بکنند کمک بگیریم، افزود: باید از افکار و اندیشه‌ها و ابتکارات مختلف بهره بگیریم تا بتوانیم به هدف نهایی توسعه در خراسان شمالی دست‌یابیم.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: رهبری کلید توسعه استان را زدند و فرمودند خراسان شمالی سه محور توسعه دارد؛ کشاورزی، گردشگری و صنعت که این درواقع طرح توسعه استان است.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند متخصصان را در این سه محور به فعالیت وادارند تا بتوانیم به استان تکانی داده و به 10 استان اول کشور نزدیک شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رهبری در سفر به خراسان شمالی حدود 30 آسیب اجتماعی را مطرح کردند و انتظار می‌رود رسانه‌ها به این آسیب‌ها بپردازند و راهکار برون‌رفت از این آسیب‌ها را تبیین کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما در حرف و شعار فعالیت می‌کنیم اما در میدان عمل کمیت ما لنگ است، در حالی که باید همه مردم و مسئولان هم شعار خوب بدهند و هم عمل شایسته داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه باید کارهای به زمین مانده در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد، اضافه کرد: مثلاً ما در استان 100 معدن بالقوه وجود دارد که رسانه‌ها می‌توانند بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها ترغیب کنند.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها باید به‌درستی به این موارد بپردازند؛ اما متأسفانه اکنون آن‌چنان که شایسته و بایسته است در این زمینه فعالیت نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی زیرساخت توسعه پایدار است، گفت: تا اطلاع‌رسانی دقیق نباشد نمی‌توانیم سرمایه‌گذار را جلب و جذب کنیم./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
هادی رحیمی
ارسال نظرات