۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۲۲۳۵۰

پرواز کرمانشاه به نجف راه‌اندازی می‌شود

پرواز کرمانشاه به نجف راه‌اندازی می‌شود
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به انجام اقدامات زیرساختی در فرودگاه کرمانشاه گفت: پرواز کرمانشاه به نجف از روزهای آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهرداد سالاری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد اظهار داشت: اقدامات زیربنایی در فرودگاه کرمانشاه در حال انجام است و یک ظرفیت بسیار مناسب برای جابه‌جایی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون 120 پرواز در هفته در این فرودگاه انجام می‌شود عنوان کرد: مجوز پرواز کرمانشاه به نجف دریافت شده است و طی چند روز آینده شرکت‌های هواپیمایی در این زمینه اقدام می‌کنند.

سالاری با اشاره به اینکه 130 رام قطار برای این ایام در نظر گرفته شده است گفت: در روزهای پیک جابه‌جایی مسافر روزانه برای 10 رام قطار شامل هشت رام تهران به کرمانشاه و دو رام مشهد به کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است که روزانه 6000 نفر را جابه‌جا می‌کنند و تلاش می‌شود این تعداد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: شبکه‌های ارتباطی از ورودی استان تا خسروی مناسب است و استان‌های مجاور در موقعیتی قرار گرفته‌اند که ارتباط مناسب جاده‌ای به مراکز تمام استان‌های مجاور وجود دارد.

سالاری از تجهیز ترمینال‌های مسافربری خبر داد و گفت: از ورودی استان یعنی کنگاور تمامی دوربین‌های کنترل سرعت تعمیر و بازنگری و نقاط حادثه‌خیز اصلاح هندسی شده‌اند.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت کنگاور تا خسروی به طور تقریبی به اتمام رسیده است گفت: پایانه مرزی خسروی ساماندهی شده و آمادگی کامل در این مکان وجود دارد و سایه‌بان‌هایی برای مدت زمان انتظار زائران تعبیه شده است.

سالاری با اشاره به اینکه 300 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه وجود دارد عنوان کرد: تمام شهرداری‌های بین راه خدمات شهری را تجهیز کرده‌اند و تابلوهای ایمنی در حال نصب است.

وی با بیان اینکه از 13 مهر و آغاز راهپیمایی اربعین در طول مسیر غرفه‌های صنایع دستی و خدمات روستایی وجود دارد گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در استان وجود دارد قابلیت بسیار بالایی نسبت به سایر استان‌ها وجود دارد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات