۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۱۵۶۹۷
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

تقویت مرزنشینان در رونق اقتصادی و ثبات امنیت مؤثر است

تقویت مرزنشینان در رونق اقتصادی و ثبات امنیت مؤثر است
حجت الاسلام عبادی گفت: تقویت مرزنشینان می‌تواند رونق اقتصادی و ثبات امنیت را به همراه داشته باشد بنابراین نباید این موضوع مهم را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار مجمع نمایندگان مجلس استان با فعالان حوزه معدن و مرزنشینان استان اظهار داشت: باید وزارت صمت تمام خلاهای قانونی مربوط به بحث معدن و منابع طبیعی را ارائه کند.

وی با بیان اینکه وزارت صمت یا این تضاد و خلاها را قبول ندارد و یا توجهی به این مسأله نکرده است، گفت: فعالان حوزه معدن استان نیز اگر با مشکلات قانونی رو به رو هستند باید از وزارت صمت مطالبه کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مشکلات مرزنشینان اشاره کرد و افزود: تقویت مرزها به نفع تمام کشور است و نباید اجازه دهیم مرزها خالی شود.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: تقویت مرزنشینان نیز می‌تواند رونق اقتصادی و ثبات امنیت را به همراه داشته باشد بنابراین نباید این موضوع مهم را نادیده گرفت.

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: اگر می‌خواهیم تعاونی‌ها در استان موفق شوند باید روند کاری در حوزه تعاون اصلاح شود طوری که تعاونی‌ها نیازمند کمک دولت نباشند.

فلاحتی تصریح کرد: تقویت مرزها و حل مشکلات مرزنشینان باید در اولویت باشد و نمایندگان مجلس نیز اگر نیاز به اصلاح قانون در زمینه مشکلات مرزنشینان باشد آماده همکاری هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات