۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۱۲۹
با حضور بیش از ۲ هزار دانشجوی بسیجی؛

افتتاحیه دور دوم طرح ولایت در حرم رضوی برگزار شد

افتتاحیه دور دوم طرح ولایت در حرم رضوی برگزار شد
افتتاحیه دور دوم طرح ولایت با حضور بیش از ۲ هزار دانشجوی بسیجی در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، افتتاحیه دور دوم طرح ولایت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و آیت‌الله رجبی، قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) یک شنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیر ابوالفضل حکمت، مسئول برگزاری طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم گفت: بیست و چهارمین دوره طرح ولایت در دو مرحله و در مجموع با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول طرح ولایت از ۱۷ تیر ماه تا ۲۵ مرداد برگزار شده و مرحله دوم آن نیز با حضور بیش از ۲ هزار دانشجو از سراسر کشور از 30 تیرماه تا 7 شهریور برگزار می شود.

سردار سلیمانی در این مراسم با بیان این که ما در مرحله دولت سازی هستم، ابراز کرد: حضور سازمان یافته جوانان انقلابی می تواند سرعت ما را در شکل گیری دولت اسلامی تسریع کند و  گام دوم انقلاب تنها توجه به آسیب ها و رفع آسیب ها نیست بلکه ایجاد گفتمان منطقی و گستردن ‌بستر عدالت از سوی جوانان است که می تواند ما را در تشکیل دولت اسلامی یاری کند.

آیت الله رجبی، قائم مقام موسسه امام خمینی  در ادامه به تأکید رهبری به جوانان در تحقق تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: در این بیانیه خطاب اصلی و چشم امید رهبری متوجه جوانان بوده تا با کوشش و جهاد در جهت تحقق تمدن اسلامی گام بردارید.

وی افزود: زمانی تخصص شما جوانان موجب تحقق تمدن اسلامی می شود که مجهز به بنیان فکری مستحکم بوده و هیچ تهاجم، تطمیع و هوا و هوسی نتواند شما را از این مسیر منحرف  کند و آن گاه است که هم خود و هم جامعه سعادتمند می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات