۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۲۹۵۶
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خبر داد؛

پذیرش بیش از ۴۰۰۰ نفر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

پذیرش بیش از ۴۰۰۰ نفر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی
حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری گفت: امسال با توجه به محدودیت سنی که اجرا شده، طبق آخرین آمار تعداد داوطلبان تایید شده، حدود چهار هزار و دویست نفر است.

حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری، رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در خصوص پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: امسال با توجه به محدودیت سنی که اجرا شده، طبق آخرین آمار تعداد داوطلبان تایید شده، حدود چهار هزار و دویست نفر می باشد که نسبت به سال های گذشته کم تر است.

وی  در رابطه با شرایط پذیرش و سیستم تحصیلی عنوان کرد: طلابی که موفق به اتمام سطح یک شده اند برای لیسانس و طلابی که موفق به اتمام سطح دو شده اند، برای فوق لیسانس ثبت نام می کنند همچنین طلابی که موفق به اتمام سطح سه حوزه علمیه شده باشند، برای مقطع دکتری ثبت نام خواهند کرد، که سعی بر این است دروسی که گذرانده اند را دوباره نخوانند.

وی افزود: اگر چه این مجموعه نام دانشگاه را یدک می کشد اما  مرتبط با حوزه است بنابراین  حضور فضلای حوزوی در نگاه ما مهم است و انتظار داریم طلاب حوزوی استقبال بیشتری از این مجموعه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری خاطر نشان کرد: پذیرش بانوان از سال گذشته آغاز شده بود ولی در مقیاس محدود بود، امسال بانوان قادر به شرکت در اکثر رشته ها هستند و رشته هایی که ثمری برای آن ها نداشته، حذف شده است./933/ت310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات