۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۱۲۴۵۳
امام جمعه خرم آباد مطرح کرد؛

ضرورت جذب پزشک متخصص در بیمارستان ها

ضرورت جذب پزشک متخصص در بیمارستان ها
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت جذب پزشک متخصص در بیمارستان ها تأکید کرد و گفت: در این حوزه باید منفعت و مصلحت مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مهم ترین مطالبه مردم در این زمینه جذب پزشک متخصص و بهبود وضعیت بیمارستان ها است.

وی اخلاص و جدیت را دو مقوله مهم در تصمیمات عنوان کرد و افزود: تجربه ثابت کرده هر زمانی موفقیت حاصل نشده به دلیل نبود این دو مقوله و یا یکی از آنها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت توجه به خواسته مردم و خدمت صادقانه به این قشر اظهار داشت: خواسته پرسنل و مردم این است که مسؤولیت‌ها به افراد صالح سپرده شود، باید به این مهم توجه شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در هر حال باید مصلحت و منفعت مردم را در نظر داشته باشند، گفت: از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان انتظار می‌رود مستقل عمل کرده و از توانایی‌های معاونین و مدیران مجموعه دانشگاه در پیشبرد برنامه‌ها بهره‌مند شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان عنوان کرد: نقش دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در جامعه به معنای آموزش و سلامت بسیار مهم است و نگاه‌ها به این دو مجموعه باید ویژه باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات