۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴
کد خبر: ۶۱۱۳۱۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

فاجعه هفتم تیر ماهیت و سرشت منافقان را رسوا کرد

فاجعه هفتم تیر ماهیت و سرشت منافقان را رسوا کرد
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه فاجعه هفتم تیر ماهیت و سرشت منافقان را رسوا کرد، گفت: شهید بهشتی مظلوم بود و مظلوم شهید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، پنجشنبه در مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدای والامقام هفتم تیرماه که در بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان حادثه تلخ و ناگواری بود که در هفتم تیر به دست منافقان صورت گرفت.

وی افزود: دشمن با شهادت شهدای هفتم تیر که از طریق منافقین داخلی و نیروهای نفوذی صورت گرفت به دنبال آن بود تا مسیر انقلاب و نظام اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

حجت الاسلام محمودی یکی از مهمترین اهداف در برگزاری گرامیداشت حادثه هفتم تیر را بازخوانی و افشای مقاصد شوم حقوق بشر آمریکایی برشمرد و اظهار داشت: ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال ۶۰، شهادت شهدای هفتم تیر، حمله شیمیایی دولت مزدور صدام به مردم سردشت، ترور شهید آیت‌الله صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران از جمله حوادثی است که دشمنان در این ماه علیه ملت ایران انجام دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: همه این حوادث به تنهایی بیانگر صف آرایی جبهه سلطه و استکبار جهانی یعنی ام الفساد جهانی آمریکا در مقابل جبهه حق و اسلام است.

وی حادثه هفتم تیر را افشا کننده ماهیت منافقین و فرصت طلبان دانست و گفت: شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان بسیار تلخ بود اما این حادثه چهره منافقان را برای همگان روشن کرد.

حجت الاسلام محمودی با استناد به کلام امام راحل، گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب فرمودند: بهشتی یک ملت بود؛ ایشان با این کلام مقام و جایگاه شهید بهشتی را بیش از گذشته برای مردم روشن کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: شهید بهشتی شخصیتی مظلوم داشتند امام راحل فرمودند: شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات