۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۱۰۲۴۳
با حکم مدیر حوزه علمیه خراسان؛

مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی بجنورد منصوب شد

مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی بجنورد منصوب شد
طی آیینی حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد معرفی و جایگزین حجت‌الاسلام نجفی زاده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسؤولان حوزه علمیه خراسان شمالی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

بر این اساس حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده پس از حدود چهار سال مدیریت در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بنا بر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرد و حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب جایگزین وی شد.

حجت‌الاسلام نجفی زاده سوابقی چون مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جاجرم و نماینده امام خمینی (ره) در جهاد سازندگی شهرستان‌های بجنورد، ایلام و همدان را دارد و پس از بازنشستگی در سازمان جهاد کشاورزی و بازگشت به بجنورد، به صلاح‌دید مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان به‌عنوان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد انتخاب شده بود.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب، مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نیز مدیریت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی را بر عهده دارد.

وی در این آیین با تشکر از زحمات حجت‌الاسلام نجفی زاده اظهار کرد: امیدوارم با همت و یاری همکاران و طلاب جوان این مدرسه و با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری به سمت هرچه مطلوب کردن این مدرسه گام برداریم.

در این مراسم، با قرائت حکم صادره از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان بزرگ از زحمات حجت‌الاسلام نجفی زاده تقدیر و حجت اسلام دانش‌طلب به‌عنوان مدیر جدید مدرسه معرفی شد.

گفتنی است، مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد در حال حاضر 150 طلبه دارد که تعداد 95 طلبه در بلندمدت و حدود 55 نفر در دوره سفیران هدایت، تحصیل می‌کنند.

در این مدرسه علمیه طلاب از پایه اول تا پایه هشتم می‌توانند تحصیل کنند و بیشترین حجم کلاسی در نوبت صبح است، البته تعدادی از کلاس‌ها نیز به جهت ساعت کاری اساتید، در نوبت عصر برگزار می‌شود.

تعداد طلاب خوابگاهی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد حدود 50 نفر بوده و مابقی طلاب به‌صورت روزانه رفت‌وآمد می‌کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات