۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۸۶۰۶

مشارکت صدها تن از اتباع خارجی در راهپیمایی روز قدس در قم

مشارکت صدها تن از اتباع خارجی در راهپیمایی روز قدس در قم
صدها تن از اتباع خارجی طی مشارکت در راهپیمایی روز قدس در قم، ضمن محکوم کردن معامله قرن، تأکید کردند که به رغم همه توطئه های صهیونیستی، قدس پایتخت فلسطین است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، صدها تن از اتباع خارجی در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار مردم شریف قم مشارکت و بر دفاع از مسأله فلسطین تأکید کردند.

اتباع خارجی ده ها کشور عربی و اسلامی از جمله لبنانی ها، عراقی ها، بحرینی ها، نیجریایی ها، پاکستانی ها و هندی ها از خیابان شهید آیت الله نمر باقر النمر به خیل عظیم مشارکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس پیوستند و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ برآل سعود» سردادند.

اتباع خارجی مشارکت کننده در راهپیمایی ضمن تأکید بر حمایت از مسأله فلسطین و محکوم کردن «معامله قرن»، قدس را پایتخت این کشور دانستند، بی آنکه توطئه های صهیونیستی بتواند در مقابله با قدس و فلسطینیان کاری از پیش ببرد.

بنا بر این گزارش، ده ها تن از اساتید و چهره های دینی و دانشگاهی خارجی در میان اتباع شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس، حضور به هم رسانده بودند.

گفتنی است که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صبح روز گذشته، مصادف با آخرین جمعه رمضان ۱۴۴۰ در تهران و بیش از ۹۵۰ شهر و مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی که ۲۵۰ نفر آنها از رسانه‌های خارجی بودند، این مراسم را پوشش خبری دادند./983/ب

ارسال نظرات